avil Skrevet 9. oktober 2002 Skrevet 9. oktober 2002 Er du virkelig blakk, eller gidder du ikke? 0 Siter
Retz Skrevet 9. oktober 2002 Skrevet 9. oktober 2002 Jeg er blakk. Har vært litt for slepphendt i det siste, levd etter mottoet; til Retz etter behov. Det dukka plutselig opp så jævlig mange behov. 0 Siter
avil Skrevet 9. oktober 2002 Forfatter Skrevet 9. oktober 2002 Jeg er blakk. Har vært litt for slepphendt i det siste, levd etter mottoet; til Retz etter behov. Det dukka plutselig opp så jævlig mange behov. :paranoid: 0 Siter
Retz Skrevet 9. oktober 2002 Skrevet 9. oktober 2002 :paranoid: Nå finner jeg ikke fram i trådene på Mingle heller, hvor jeg var - hvor jeg er - hvor jeg skal. Hælvete! 0 Siter
avil Skrevet 9. oktober 2002 Forfatter Skrevet 9. oktober 2002 Nå finner jeg ikke fram i trådene på Mingle heller, hvor jeg var - hvor jeg er - hvor jeg skal. Hælvete! Spørsmålet er: Hvor vil du? 0 Siter
Retz Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Spørsmålet er: Hvor vil du? Jeg _ville_ inn i den Avilvilletråden, men fant den ikke. Dette var i går, nå er det i dag, og jeg kom så og fant. I går. 0 Siter
punkyB Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Jeg _ville_ inn i den Avilvilletråden, men fant den ikke. Dette var i går, nå er det i dag, og jeg kom så og fant. I går. Hold deg unna legen sier jeg bare ..... *knegg* 0 Siter
Retz Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Hold deg unna legen sier jeg bare ..... *knegg* For seint! De hanka meg inn i dag, og jeg fikk laaang sjukemelding pluss mange små, hvite piller. *Laller* 0 Siter
avil Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Skrevet 10. oktober 2002 Jeg _ville_ inn i den Avilvilletråden, men fant den ikke. Dette var i går, nå er det i dag, og jeg kom så og fant. I går. ok. Så lenge du vil til Avilville, så. 0 Siter
Retz Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 ok. Så lenge du vil til Avilville, så. Jeg dukker nok opp i løpet av høsten. Enten som student eller for å plukke høner med vemmelige høyskole-hotshots. 0 Siter
avil Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Skrevet 10. oktober 2002 Jeg dukker nok opp i løpet av høsten. Enten som student eller for å plukke høner med vemmelige høyskole-hotshots. Ja, og imellomtiden kan du følge med på vår web-happening i kveld. Faktisk er det sånn at halve Norge gleder seg, og alle nordlendingene sitter klar med dorullen. 0 Siter
Retz Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Ja, og imellomtiden kan du følge med på vår web-happening i kveld. Faktisk er det sånn at halve Norge gleder seg, og alle nordlendingene sitter klar med dorullen. Legba, Baron Samedi, Chango og alle dere andre; Gi meg styrke til å la dorullen henge pent på stativet sitt. 0 Siter
avil Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter Skrevet 10. oktober 2002 Legba, Baron Samedi, Chango og alle dere andre; Gi meg styrke til å la dorullen henge pent på stativet sitt. Skulle ikke være så stort problem. Eller er du nordlending sånn plutselig? 0 Siter
Retz Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Skulle ikke være så stort problem. Eller er du nordlending sånn plutselig? Ikke nordlending, men bittelitegrann misunnelig. Bare et.*host*..lite snev altså. 0 Siter
avil Skrevet 11. oktober 2002 Forfatter Skrevet 11. oktober 2002 Ikke nordlending, men bittelitegrann misunnelig. Bare et.*host*..lite snev altså. Litt misunnelse = et snev av nordlending? Men neste gang kommer du, same eller ei. 0 Siter
Retz Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Litt misunnelse = et snev av nordlending? Men neste gang kommer du, same eller ei. She'll be coming round the mountain when she comes... YIIIIHAAAA! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.