Lykkeliten Skrevet 9. oktober 2002 Skrevet 9. oktober 2002 Såååå kos å høre fra dere Er så sjelden på nett for tiden.. Jobber med å skaffe meg ny PC.. Spirea - savner å prate med deg.. du var liksom litt storesøster, du Spenning - takk for diktet Husker du virkelig ikke diktene jeg fikk tidligere? *Spesial-klem* til deg mrxx - stikke av? fra deg? nope! Savner faktisk å prate med deg oxo.. *nuzz* Magnus - du er aldri på nett når jeg er der Har mistet tlf-nr ditt.. Er i byen din ofte nå... Skal dit imorgen og neste onsdag bla.. *vil drikke øl og prate* 0 Siter
mrxx Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Hei igjen Lykkekliten:-) Så du er mer innom igjen her nå skjønner jeg. Nå er det snart helg og sørg for å nyt den fullt ut. Koselig å høre fra deg:-)) 0 Siter
musikeren Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Hei igjen Lykkekliten:-) Så du er mer innom igjen her nå skjønner jeg. Nå er det snart helg og sørg for å nyt den fullt ut. Koselig å høre fra deg:-)) Lykkeklitten???? Nei, ærlig talt!*S* 0 Siter
Sissle Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Du må ikke være så treig vettu Hadde rene skjære minitreffet vi før du kom *s* Dessuten er jeg en del i den byen også *klem* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.