Gå til innhold

Bare spør...

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om jeg har "havnet riktig" nå, men jeg har et par spørsmål. I et par år har det føltes ut som om jeg av og til har uregelmessig hjerteslag. Før kom dette kanskje en gang i måneden, men i de siste fire- fem ukene har jeg hatt det opp til flere ganger dagen. Det føles som om hjertet stopper opp et sekund, og kroppen synker sammen. Sammen med dette har jeg i det siste hatt mye plager med høy puls (80-120) og skjelvinger etter at jeg har fått i meg sukker. Dette kan vare opp til en times tid. (Derfor begynte jeg å tenke på diabetes, men dette kan jeg ikke noe om.) Har også de siste to ukene hatt problemer med synet (som kan skyldes kontaktlinser), veldig sliten og kronisk hodepine. (drikker mye og går fort på do, men det har jeg alltid gjort. Har gått ned mye i vekt de siste tre årene, men tror det er tilfeldig). Jeg vil ikke gå til legen, fordi jeg regner med at det sikkert ikke er noe å bry seg om.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/7630-bare-sp%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...