Gå til innhold

vondt..


Gjest hjertet

Anbefalte innlegg

Gjest hjertet

Har så vondt inne i meg.. tenk deg den dårligste samvittigheten som går rundt og dreper deg innvendig. Men det er bare følelsen. Tror ikke jeg har noen grunn til å ha dårlig samvittighet? Vet hvertfall ikke hvor jeg skal gjøre av meg.. Mennesker rundt meg, har nok med seg selv. Orker ikke plage dem, og hvis jeg prøver... ingen respons. det i seg selv er deprimerende. Følelsen inne i meg vet jeg hvordan skal gå bort - bare å kutte seg det.. vet hvor, med hva og alt.. men klarer ikke. Skuffer hele verden hvis jeg gjøre det, meg selv også. Orker ikke den dagen jeg evt. må fortelle follk det, er ikke til å holde ut. Bare den skammen etterpå er til å dø av. Ligger hver kveld og prøver å finne på en måte jeg kan bli skadet på, som liksom er en "ulykke" hvor folk kanksje kunne bry seg litt om meg.. Vurderer å løpe foran en bil, falle fra balkongen osv, osv.. men tør ikke - er redd det vil skje noe alt for alvorlig, og ikke klare meg etterpå. Derfor går ikke det.. Men er helt desperat etter å kutte meg. Er iskald, har gått rundt i flere dager nå med nesten blå fingre og føtter. Resten av kroppen er varm og god, men føttene og hendene plager virkelig.

Vil bare bli kvitt den følelsen soim sitter i hjertet, og går nedover i magen. Tenker jeg på noe vondt, stikker det så jævlig at det ikke er mulig å komme ut av tanken..

Begynner å bli redd, vet bare om en utvei.. å kutte meg, eller noe verre. Men kan ikke.

Dette ble bare klaging, men trengte liksom å få det ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjære deg....

Du trenger hjelp... du trenger noen å snakke med.. Jeg vil råde deg sterkt til å ta konmtakt med din primærlege.

Vis deg.. gjør deg synlig, si at du har vondt.....

*strekker ut en hånd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...