Gå til innhold

bulimi,ærlig jeg


Gjest proud mary

Anbefalte innlegg

Gjest proud mary

hvorfor skal det offisielt være slik en stor skam å ha bulimi?

overalt jeg leser om tilstanden, så står det at bulimikere skammer seg forferdelig og blir veldig deprimert osv.

jeg er helt annerledes jeg. jeg er dritstolt over bulimien. hadde det ikke vært for at andre forventer at jeg skal skamme meg og holde det for meg selv, hadde jeg sikkert ikke snakket om annet. jeg liker å spise masse mere mat enn andre og jeg liker å spy så jeg holder meg slank. (guttene sier alltid jeg har fin kropp og jeg har masse beundrere. ikke at jeg vil komme nær dem, for det hæler jeg ikke da.)egentlig er jeg kjempestolt over hele greia.

hvorfor skal jeg skamme meg så veldig? jeg synes det hadde vært mye flauere å spise for lite, enn å spise så dritmasse som meg.

jeg bryr meg ikke noe om at folk kan finne ut, faktisk vil jeg ikke skjule det i det hele tatt. slik har det alltid vært. jeg skaffet meg sikkert spiseforstyrrelsen bare for å få en slags oppmerksomhet uansett.

jeg er også stolt over rispingen, eneste er når sårene blir for små, det ser så pysete ut, så de rispene som ser pinglete og ikke vises så godt, de gjemmer jeg.

ærlig hilsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er en ærlig person,med ett seriøst problem i hodet!

Jeg vil se hvor stolt du er om ti år når du ikke lengre har imunforsvar, kroppen full av stygge arr og tennene dine er etset vekk av magesyre..

Mulig du fortsatt er ærlig om ti år,men jeg kan love deg at du ikke er like stolt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok ikke den eneste som er stolt over spiseforstyrrelsene sine når man er midt oppe i det. Selvfølgelig er man det får jeg nesten lyst til å si! Man går jo ned i vekt som man er innstilt på .. *kjenner meg igjen* Jeg hadde anorexia i flere år, og jeg var superstolt de gangene jeg hadde klart meg i flere dager uten mat..

Nå som jeg ikke har anorexia mer ser jeg hvor farlig det hele var ...

Håper virkelig for din skyld at du klarer å kvitte deg med spiseforstyrrelsene etter hvert. Det er faktisk kjempekjempefarlig..

Lykke til!

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...