Gå til innhold

Jada, neida, så...


uzziel

Anbefalte innlegg

Den siste uka har vært merksnodig. Det er et slit å gå på skolen, så det har ikke blitt så mye av det, og jeg er trøtt og sliten hele tida Det føles som om jeg ikke har grepet om ting i det hele tatt, og alt er bare svart. Det har vært på samme måten to ganger tidligere de to siste årene, men noe værre da. Kommer det til å komme igjen hvert år framover eller? Kan det slutte av seg selv hvis jeg greier å få orden på livet mitt og hodet mitt? Eller er alt bare noe jeg innbiller meg? Jada, neida..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det pleier å komme på denne tiden av året, så er det kanskje den velkjente mørketidsdepresjonen.

Da hjelper det med dagslys. Så mye som mulig. Noen får det bedre hvis de kjøper seg ei dagslyslampe, koster fra 1500 og oppover.

Selges i helsekost, elektriske forretninger, bandasjistforretninger.

Hvis du mener det ikke bare er årstiden, så ta deg en tur til legen. Kanskje du trenger noen å prate med. Ikke ta imot piller som førstevalg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...