stn Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Hei, Jeg har en god stund nå, ca. 5 måneder, følt at jeg har en slags "stiv" muskel 10 cm nedenfor venstre skulderblad. Det kjennes lett når jeg strekker ut venstre skulder, og spesielt godt på morgen og ellers når jeg har vært mye i ro. Det hender noe ganger, dog sjeldent, at jeg kjenner en del smerte når jeg gjør en rask bevegelse med ryggmusklene. Det blir jo naturligvis til at jeg blir ganske opphengt i dette, og hele tiden driver og tøyer og bøyer på venstre del av ryggen. Order smerte er vel heller ikke det helt riktige order å bruke, "sliten" eller "svakt verkende" er kanskje mer passende. Naturligvis lurer jeg på hva det kan være siden det har vært der så lenge. Finnes det noen umiddelbar eller "åpnelys" forklaring på dette utifra den beskrivelsen jeg har gitt? Noen som vet noe om dette? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/76393-bare-en-muskel/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rwt Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Hei. Jeg har hat samme opplevelse i 3 år. I denne perjoden har jeg prøvd alt. Du har det sikkert på venster siden.Fyoterapi hjalp men ikke nokk. Jeg mener at det ikke er nok blo tilføresl til muskelen. Dette på grun av maten du spiser.Jeg er sikker på at spiser du riktig mat så er dette borte på 3 dager. Mat lektinene går raskt over i blodet , spiser du feil mat klebrer disse blodet og lager en slags blodprop der hvor du egentlig trenger blodet mest. Kjøp boka blotype dietten.Det er en forutsetning at du vet hvilken blotype du har , det står normalt i verneploktsboka. Det er 4 blodtyper , Den maten som er medisinsk for en person er gift for en annen.I boka står alle matvarer opplistet. Lykke til. Uansett vil få en bedre helse. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/76393-bare-en-muskel/#findComment-398650 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.