Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har en god stund nå, ca. 5 måneder, følt at jeg har en slags "stiv" muskel 10 cm

nedenfor venstre skulderblad. Det kjennes lett når jeg strekker ut venstre skulder, og

spesielt godt på morgen og ellers når jeg har vært mye i ro. Det hender noe ganger, dog sjeldent,

at jeg kjenner en del smerte når jeg gjør en rask bevegelse med ryggmusklene. Det blir jo

naturligvis til at jeg blir ganske opphengt i dette, og hele tiden driver og tøyer og

bøyer på venstre del av ryggen. Order smerte er vel

heller ikke det helt riktige order å bruke, "sliten" eller "svakt verkende" er kanskje

mer passende. Naturligvis lurer jeg på hva det kan være siden det har vært der så lenge.

Finnes det noen umiddelbar eller "åpnelys" forklaring på dette utifra den beskrivelsen

jeg har gitt? Noen som vet noe om dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76393-bare-en-muskel/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei. Jeg har hat samme opplevelse i 3 år. I denne perjoden har jeg prøvd alt.

Du har det sikkert på venster siden.Fyoterapi hjalp men ikke nokk. Jeg mener at det ikke er nok blo tilføresl til muskelen.

Dette på grun av maten du spiser.Jeg er sikker på at spiser du riktig mat så er dette borte på 3 dager.

Mat lektinene går raskt over i blodet , spiser du feil mat klebrer disse blodet og lager en slags blodprop der hvor du egentlig trenger blodet mest.

Kjøp boka blotype dietten.Det er en forutsetning at du vet hvilken blotype du har , det står normalt i verneploktsboka.

Det er 4 blodtyper , Den maten som er medisinsk for en person er gift for en annen.I boka står alle matvarer opplistet.

Lykke til.

Uansett vil få en bedre helse.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76393-bare-en-muskel/#findComment-398650
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...