Jump to content
Sign in to follow this  
Guest blomsten

Blødning i p-pille-periode

Recommended Posts

Guest blomsten

Hei!

Jeg går vanligvis på trinordiol. Men for noen dager siden (på pille 9), begynte plutselig en menstruasjonsliknende blødning. Hva er det? Jeg har aldri blødd midt i en p-pilleperiode før (med unntak av perioder hvor jeg har kuttet ut p-pillen noen dager grunnet feber og sykdom. Da kommer som regel mensen relativt umiddelbart).

Jeg kuttet ut pillene etter det. Var det lurt av meg? Hva skjer?

Håper noen kan gi meg svar!

mvh

Blomsten (22)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Svar til Blomsten

Det var vel ikke nødvendig å slutte, slike blødninger forekommer ikke sjelden på spesielt den type p-pille. Hvis blødningen ikke kommer tilbake uten p-pille, kan du starte opp igjen og se hvordan det går. Får du ny blødning utenfor syklus søker du lege for evt bytte av merke.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mette Moen, Gynekolog

Svar til Blomsten

Det var vel ikke nødvendig å slutte, slike blødninger forekommer ikke sjelden på spesielt den type p-pille. Hvis blødningen ikke kommer tilbake uten p-pille, kan du starte opp igjen og se hvordan det går. Får du ny blødning utenfor syklus søker du lege for evt bytte av merke.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Artikler fra forsiden

×
×
  • Create New...