Gå til innhold

Gutter som barberer seg?


bds

Anbefalte innlegg

En kamerat av meg fortalte meg nylig at han pleide å barbere seg nedentil. Han sa at jentene likte det. Det har tidligere aldri slått meg inn å gjøre det selv ..

.. men, når jeg tenker over det så ser jeg på det som nærmest en selvfølge at jenter steller seg litt nedentil (hater når det vokser helt jungel liksom).

Og da begynte jeg å tenke; hva syntes jenter om slikt? Skal gutter være barbert/litt barbert nedentil? Hva syntes dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Hei! At de skreller bort alt er ikke nødvendig.. Men at gutter stusser litt på dusken synes jeg er bra. Er ikke noe særlig med urskog på gutter heller : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan være lekkert det,har prøvd både med og uten hår.Er spesielt deilig når pungen er fri for hår når en skal kose der,så slipper en å få masse hår i munnen*S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! At de skreller bort alt er ikke nødvendig.. Men at gutter stusser litt på dusken synes jeg er bra. Er ikke noe særlig med urskog på gutter heller : )

Jeg er blankskalle og trives med det. Det gjør kona mi også.

Virket først litt rart, men endret friksjon på grunn av "manglende" hår ga resultater.Ellers så er det som sagt over ok å slippe å ha hår i munnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har barbert pungen og skaftet fullstendig (kun håret på oversiden står igjen) i et par år nå, og det har både jeg og kona stor glede av! De første gangene var naturligvis best, siden kontrasten var så stor - en utrolig følelse å kjenne min glatte pung mot hennes glatte kjønnslepper, vanvittig intimt! Kanskje en ide å variere litt, for å kjenne kontrasten igjen? Problemet er jo bare at et par millimeter bust stikker og er noe jævlig ubehagelig!

Det gjelder jo forøvrig også når barberingen ikke er 100%, noe som er vanskelig både på en skrukkete pung, og innerst på kjønnsleppene. Noen som har noen gode råd her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Jeg har barbert pungen og skaftet fullstendig (kun håret på oversiden står igjen) i et par år nå, og det har både jeg og kona stor glede av! De første gangene var naturligvis best, siden kontrasten var så stor - en utrolig følelse å kjenne min glatte pung mot hennes glatte kjønnslepper, vanvittig intimt! Kanskje en ide å variere litt, for å kjenne kontrasten igjen? Problemet er jo bare at et par millimeter bust stikker og er noe jævlig ubehagelig!

Det gjelder jo forøvrig også når barberingen ikke er 100%, noe som er vanskelig både på en skrukkete pung, og innerst på kjønnsleppene. Noen som har noen gode råd her?

Ja, jeg skjønner dette, men en behåret pung kan jo også være deilig å daske bort i kvinnens underliv. Det er jo ikke så skrekkelig mye hår på pungen, og heller ikke på penisskaftet, så jeg skjønner ikke helt poenget med dette å barbere seg på disse områdene.

Men liker du og dere to dette så er saken grei. Ytterligere kommentarer skulle ikke være nødvendig.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Med hilsen

Berthold Grünfeld

lege/professor

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...