Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For nå skal fruen på heisatur..Med nylagte negler,striper i håret og solbriller stygge som fy....

Kos dere uten meg i helga da..forventer full rapport fra en dere på mandag......

Ps jeg har til og med tatt sjangsen på å pakket ned en flaske heimert...he he he.

Will miss you people!!

Fortsetter under...

Annonse

Heia snuppsi..

Jeg håper virkelig denne turen står til forventningene dine.. Har hørt om drikke, klær fest osv en lang stund nå...

Håper også las ketchup dansen sitter slik du har trent på den...

Men kjenner jeg deg rett så blir dette en toppers tur..

Både med og uten heimert... (er trønder sjøl men heimert=usj....) Du og dine arb kompiser har det alltid morro, har jeg erfart..

Kom nå bare heil hjem igjen, og ikke med arma i fatle, og jeg gleder meg til å få ett heftig referat..

Gla i dæ... ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...