Gå til innhold

Før var jeg reddiken..

Anbefalte innlegg

Hei! Noen som husker meg? Jeg var ofte innom her på vårparten i år 2000. Jeg ble faktisk avhengig av hjelpen og støtten jeg fant her. Det har skjedd en masse siden sist. Men for å gå litt tilbake... Jeg hadde alvorlige depresjoner og angst. Ble voldtatt som 16 åring og livet forandret seg fatalt etter det. Alt ble umulig og vanskelig. Gråt mange tårer og var nær ved å gi opp mange ganger. I januar 2000 ble jeg sykemeldt fordi det hele hadde toppet seg og jeg rett og slett ikke maktet livet mitt mer. Jeg gikk til samtaler og terapi, og brukte seroxat og sobril. Det hjalp!! :-)

I dag fortoner verden seg på en helt annen måte. Jeg har det bra. Jeg sliter ikke lenger. Jeg smiler, jeg ler. Jeg snakker om det som skjedde meg og det blir lettere og lettere for hver gang. Det nytter å kjempe!!! Trodde ikke det var mulig å ha det så bra som jeg har det nå.

Så nå er jeg her igjen..håper på å kunne gi litt tilbake, kanskje gi litt støtte om jeg kan. Dette forumet hjalp meg så mye.. TUSEN TAKK!!!!!!

Ja, også heter jeg løken nå, er ikke reddiken lenger..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76472-f%C3%B8r-var-jeg-reddiken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei reddik... eh.... Løken! :-)

Jøss! Visst husker jeg deg! Lurte på hva som hadde skjedd med deg, og hvor du tok veien!

Kjempeglad for å høre at du har det bedre. Og det er fint å få noen positive historier her på forum også!

Send meg en epost hvis du har lyst: [email protected]

Ønsker deg alt godt!

*klem*

Hei løken

Ble litt oppmuntret av innlegget ditt jeg :)

Godt å høre at det er mulig...

Hei leenie! :-)

Visst er det mulig!!! Jeg sleit i mange år, men det hjalp å skrive om det jeg hadde opplevd, og det hjalp å snakke om det. Jeg har gjort mye av begge deler.

Fikk snudd skammen og skyldfølelsen jeg følte, og lærte meg å leve med mine traumer. Det var skikkelig tungt mens det sto på og jeg måtte gå langt inn i meg selv for å finne krefter til å kjempe videre. I dag kjenner jeg meg kjempesterk og det skal veldig, veldig mye til for å knekke meg.

Så kjemp, leenie, for det er virkelig lys i enden av tunnelen!!!! :-)

Og takk for at du svarte på innlegget mitt, det er godt å være tilbake!!

Hei leenie! :-)

Visst er det mulig!!! Jeg sleit i mange år, men det hjalp å skrive om det jeg hadde opplevd, og det hjalp å snakke om det. Jeg har gjort mye av begge deler.

Fikk snudd skammen og skyldfølelsen jeg følte, og lærte meg å leve med mine traumer. Det var skikkelig tungt mens det sto på og jeg måtte gå langt inn i meg selv for å finne krefter til å kjempe videre. I dag kjenner jeg meg kjempesterk og det skal veldig, veldig mye til for å knekke meg.

Så kjemp, leenie, for det er virkelig lys i enden av tunnelen!!!! :-)

Og takk for at du svarte på innlegget mitt, det er godt å være tilbake!!

Bare hyggelig :)

velkommen tilbake skal du være!

Hei reddik... eh.... Løken! :-)

Jøss! Visst husker jeg deg! Lurte på hva som hadde skjedd med deg, og hvor du tok veien!

Kjempeglad for å høre at du har det bedre. Og det er fint å få noen positive historier her på forum også!

Send meg en epost hvis du har lyst: [email protected]

Ønsker deg alt godt!

*klem*

Hei Sør!! :-)

Godt å høre at du husker meg!! Og godt å se at det er noen kjente her!!!!

Siden sist har jeg fått en herlig sønn. Jeg har gått fra min narkomane samboer. Jeg har blitt sosial og er faktisk forelsket for aller første gang i mitt liv!!! :-)

Livet smiler virkelig til meg, og det er så godt å leve. Er så glad for at jeg ikke ga opp, men fortsatte å kjempe.

Jeg har fått så mye energi og livsglød og det er helt herlig!! Håper jeg kan gi noe av støtten jeg fikk, videre, nå som jeg har fått det bedre..

Klemmer deg masse, Sør.. takk for at du husker meg!! :-)

Annonse

Hei Sør!! :-)

Godt å høre at du husker meg!! Og godt å se at det er noen kjente her!!!!

Siden sist har jeg fått en herlig sønn. Jeg har gått fra min narkomane samboer. Jeg har blitt sosial og er faktisk forelsket for aller første gang i mitt liv!!! :-)

Livet smiler virkelig til meg, og det er så godt å leve. Er så glad for at jeg ikke ga opp, men fortsatte å kjempe.

Jeg har fått så mye energi og livsglød og det er helt herlig!! Håper jeg kan gi noe av støtten jeg fikk, videre, nå som jeg har fått det bedre..

Klemmer deg masse, Sør.. takk for at du husker meg!! :-)

Hei igjen Løk!

Selvsagt husker jeg deg! :-) Og GRATULERER med sønnen din. Regner med at du vil huske hva det vil si å sove en HEL natt om ett år eller to! *ler*

De fineste du skriver er at du er forelsket og at det er "godt å leve"!

Noen ganger har man diskutert "hevn" her på forum. Jeg synes du har tatt den best mulige hevnen - du lever et GODT liv! Vær STOLT av deg selv!

*mange klemmer tilbake*

[email protected]

velkommen tilbake - veldig glad for at du har det bra!

*klemmer*

Tusen takk, Nica!

Det er godt å være tilbake igjen! Og det er herlig å ha det bra! Og det er godt å kunne dele mine erfaringer, og kanskje kunne gi noe av den støtten jeg fikk videre! :-)

klemmer fra løken

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...