Raglan Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Hva serverer man når gjestene kommer og mens de venter på maten ? Har noen flasker med Madonna ( tror det var det det het) Det står også Liebfraumilch ehh..på flasken - går det an ?? 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Hva slags drikke er det? Vin, sprit, likør..? 0 Siter
Gjest tinemor Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Hva slags drikke er det? Vin, sprit, likør..? Madonna er en tysk hvitvin. Du kan jo lage sangria av hvitvin, det er en kjempefin velkomstdrink. her er oppskriften 1 stk sitron 2 stk appelsiner 7 1/2 dl hvitvin isterninger 7 1/2 dl brus med sitronsmak skjær frukten i tynne skiver, hell på brusen rett før servering. kanksje fint å pynte med litt vindruer. hilsen 0 Siter
thinkerbell Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 kommer litt ann på hva slags sammenskomst du skal ha ... men madonna funker bra det altså 0 Siter
thinkerbell Skrevet 10. oktober 2002 Skrevet 10. oktober 2002 Madonna er en tysk hvitvin. Du kan jo lage sangria av hvitvin, det er en kjempefin velkomstdrink. her er oppskriften 1 stk sitron 2 stk appelsiner 7 1/2 dl hvitvin isterninger 7 1/2 dl brus med sitronsmak skjær frukten i tynne skiver, hell på brusen rett før servering. kanksje fint å pynte med litt vindruer. hilsen genial 0 Siter
Wulfi Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Nei ,nei ,nei... Det går IKKE an å servere det. Det er mye bedre at du sender det der til meg vettu ;-) Champagne er det eneste som duger. ORDENTLIG champagne asså.... :-) 0 Siter
Retz Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 "Liebfraumilch ehh..på flasken - går det an ??" Nei, det går _ikke_ an. Skjerp deg, kjerring! 0 Siter
Raglan Skrevet 11. oktober 2002 Forfatter Skrevet 11. oktober 2002 "Liebfraumilch ehh..på flasken - går det an ??" Nei, det går _ikke_ an. Skjerp deg, kjerring! Ka e det no æ ska skjærp mæ med. Toillhau ;-)) 0 Siter
Retz Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Ka e det no æ ska skjærp mæ med. Toillhau ;-)) Døh Ragla, Liebfraumilch? Alvorlig talt ass! Jaja, deler du ut noen spyposer i samma slengen så unngår du muligens flekker på teppet.;-) 0 Siter
Raglan Skrevet 11. oktober 2002 Forfatter Skrevet 11. oktober 2002 Døh Ragla, Liebfraumilch? Alvorlig talt ass! Jaja, deler du ut noen spyposer i samma slengen så unngår du muligens flekker på teppet.;-) Hva i hel**** skal jeg gi dem når dem kommer da ?? Solbærsaft passer dårlig i dette selskapet skjønner du. Her blir det ehh.. Genever og øltil maten. Konjakk og diverse etterpå. Blir kvalm nesten bare ved tanken jeg - har friskt i minne da jeg måtte klmre meg til vasken for ikke å falle siste Geneveren var fremme Host opp et forslag da på en velkomstdrikk 0 Siter
Retz Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Hva i hel**** skal jeg gi dem når dem kommer da ?? Solbærsaft passer dårlig i dette selskapet skjønner du. Her blir det ehh.. Genever og øltil maten. Konjakk og diverse etterpå. Blir kvalm nesten bare ved tanken jeg - har friskt i minne da jeg måtte klmre meg til vasken for ikke å falle siste Geneveren var fremme Host opp et forslag da på en velkomstdrikk Jeg ville blitt vanvittig glad for et par bayer. Nærmest euforisk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.