Gå til innhold

problem


Gjest trrrish

Anbefalte innlegg

Gjest trrrish

jeg har en stor trang til å være ond,slem,såre osv. (eier ikke respekt og empati for andre i det hele tatt-bortsett fra første tre ukene på Fontex, da ville jeg bare være kjempesnill.)

psykiateren ville så gjerne at jeg skulle få det ut, så han ønsket så sterkt at jeg skulle kjefte han ut. men han er jo selvfølgelig den jeg IKKE vil skjelle ut for alt i verden, da han er fullstendig fantastisk og jeg har all verdens resepekt for han. aldri i livet om han skal få et vondt ord fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvorfor føler du behov for dette... ? hva har du opplevd....

klem

når jeg tenke rmeg om.. så vet jeg kanskje litt av hva du har opplevd. Dermed vil jeg påstå at det ikke er rart du har mye sinne i deg. Det er et sunnhetstegn at du er sint.. men du trenger kanskje hjelp til å bearbeide det jævlige du har opplevd.

-ønsker deg alt godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror så mange ting kunne vært enklere hvis vi i stor grad aksepterte oss selv slik vi er.

Jeg mener - de fleste av oss vil så gjerne fylle en rolle - en snill og sympatisk rolle - og vi vil så gjerne bli likt. Jenter spesielt, har en spesiell hang til det å bli likt.

Det jeg føler du må forstå er at du er et helt menneske - det du føler er endel av det å være et helt menneske - du føler.

Å føle aggresjon, sinne, provokasjon er da helt normalt. Man føler det og man tar det ut i ulike forum. De som ikke vil, eller kan, akseptere disse sidene ved en selv finner destruktive sider som de kan tilkjennegi dette igjennom.

Det som er viktig er å huske at sorg, sinne, savn er en naturlig reaksjon på livets realiteter som slår en i trynet. Du får bare snakke om det, kommunisere det ut i de forum hvor du føler det er riktig. Kan du ikke finne disse forum, så ringer du f.eks Røde Kors. De har sorggrupper. Eller du tar kontakt med andre.

Du skal ikke fortrenge det du er. Du skal forholde deg til det som møter deg og du må forsøke å leve og arbeide deg igjennom det.

Det jeg forsøker å si til deg er at det er normalt å føle seg ond. Det er normalt og føle seg slem. Det som dog er viktig er at man ikke blir besatt av en hevnfølelse eller noe som gjør at en stagnerer i en prosess - prosessen i å komme videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det på samme måte zuul. Av og til vil jeg bare være tverr, spydig og slem.

Prøver ikke å la det gå ut over mennesker som ikke tåler det.

Ofte banner jeg HØYT for meg selv. Det hjelper iallefall meg. å banne mener jeg. D er sundt å banne tror jeg.

Lykke til med sinnet ditt trrish. Det er helt naturlig bare du ikke la det gå utover svake individ som ikke kan forsvare seg..må ta hensyn vettdu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror så mange ting kunne vært enklere hvis vi i stor grad aksepterte oss selv slik vi er.

Jeg mener - de fleste av oss vil så gjerne fylle en rolle - en snill og sympatisk rolle - og vi vil så gjerne bli likt. Jenter spesielt, har en spesiell hang til det å bli likt.

Det jeg føler du må forstå er at du er et helt menneske - det du føler er endel av det å være et helt menneske - du føler.

Å føle aggresjon, sinne, provokasjon er da helt normalt. Man føler det og man tar det ut i ulike forum. De som ikke vil, eller kan, akseptere disse sidene ved en selv finner destruktive sider som de kan tilkjennegi dette igjennom.

Det som er viktig er å huske at sorg, sinne, savn er en naturlig reaksjon på livets realiteter som slår en i trynet. Du får bare snakke om det, kommunisere det ut i de forum hvor du føler det er riktig. Kan du ikke finne disse forum, så ringer du f.eks Røde Kors. De har sorggrupper. Eller du tar kontakt med andre.

Du skal ikke fortrenge det du er. Du skal forholde deg til det som møter deg og du må forsøke å leve og arbeide deg igjennom det.

Det jeg forsøker å si til deg er at det er normalt å føle seg ond. Det er normalt og føle seg slem. Det som dog er viktig er at man ikke blir besatt av en hevnfølelse eller noe som gjør at en stagnerer i en prosess - prosessen i å komme videre.

Meget bra svart :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...