Gå til innhold

sykmor

Anbefalte innlegg

Kjære deg...

Jeg har en mor, som etter det jeg har forstått, som er ganske så dårlig...Jeg har ikke peiling på medesiner i det hele tatt, men jeg har forstått at hun bruker mye insulin...mellom 100, og 200 enheter i døgnet.Samtidig har hun et høyt blodtrykk.En hvilepuls på 220 over 120 er vel ikke helt normalt???Det er ingen hjelp å få hos legene. Jeg må få si at hun har ikke vært i jobb på 4 år ( er utdannet hjelpepleier), hun har drevet å søkt om å få bli uføretrygdet, det har hun fått avslag på 3 ganger.

Hun har til tider hatt blackouts, feks kjørt bil der alt har blitt helt svart, og hun våknet når bilen var på vei i grøfta.

Som du sikkert forstår, så er vi veldig redde for at det er noe alvorlig som feiler vår mor..

Må vel også få nevne at hun er overvektig og at hun er 49 år ung...Hun ble født for tidlig, men det er ingen som vet hvor tidlig, men hun fikk plass på en middagstallerken da hun var nyfødt, kan dette ha noe med plagene hennes?

Det er ingen i den nærmeste familien som har diabetes, eller høyt blodtrykk, derimot er det mange, mange som har div. former for kreft...

Håper på snarlig svar fra deg...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/7653-sykmor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stein Vaaler

Hei

Det er ikke lett å gi råd i en slik situasjon annet enn at din mor trenger å samarbeide med en lege som er interessert i hennes problemer. Det er mulig at det ville være lurt å få en henvisning til en diabeteskyndig lege eller en endokrinolog.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/7653-sykmor/#findComment-38761
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...