Freshprince Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Jeg vet ikke hvordan jeg skal beskrive problemet mitt. Er fortiden i England og studerer, så jeg har ikke tilgang på Lege. Natt til den 8.10.2002 til 11.10.2002 i dag. fikk jeg vondt i urinrøret. Vanskelig å forklare, men jeg skal prøve. Det klør/vondt inne i urinrøret. Vil heller kalle det irritasjon, enn smerte/vondt. Nå har jeg også vondt i pungen og det er ømt. Når jeg urinerer så svir det ikke, men rett etter jeg er ferdig så svir det litt. Sist jeg hadde samleie var 27. august og jeg har kun hatt en samleie partner de siste 6mnd. Jeg takker for din tid og oppmersomhet. På forhånd takk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/76530-smerter-i-penis/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Hei, Det du beskriver fører tankene sterkt i retning av eninfeksjon i urinrøret, eventuelt høyere opp i urinveiene også. Mest sannsynligvis er dette forårsaket av bakterier. Men, det er svært vanskelig å si noe om hvilke bakterier som kan være innvolvert. Det behøver egentlig ikke å være overført seksuelt, det kan godt være relativt uskyldig form for urinveisinfeksjon, som hver og en av oss kan få fra tid til annet. Det at du ikke har hatt samleie på 1 1/2 mnd taler også imot seksuelt overført infeksjon. Under normale omstendigheter ville jeg anbefale å få tatt en urinprøve og undersøke på hvilke bakterier du har der. Hvis det er vanskelig kan man selvrfølgelig sjanse på en behandling med antibiotika uten undersøkelse, det gjøres ganske ofte i praksis. Spørsmål om du har mulighet til å kjøpe antibiotika uten resept i England? Hvis jeg skal velge noen alternativer ville jeg anbefale Ampicillin, evt. Mecillinam, eller Trimetoprim-Sulfa. Jeg kjenner ikke preparatnavnene i England. Bruk dem i ca en uke. Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/76530-smerter-i-penis/#findComment-391966 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.