Aika Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 På slutten av videoen er det to jenter som har på seg skoleuniform og står i regnet og småkysser, og det synges: this is not enough..][ running through my mind.. Tror jeg.. Er det noen som vet hvilken sang dette er? De spilte den akkurat på Ztv 0 Siter
thinkerbell Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 det er en russisk jenteduo... all the things she said eller no tror jeg den heter..sangen altså. Den spilles overalt for tiden 0 Siter
Åsemor Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 det er en russisk jenteduo... all the things she said eller no tror jeg den heter..sangen altså. Den spilles overalt for tiden Russisk jenteduo? Da er det sikkert Tatu 0 Siter
Aika Skrevet 11. oktober 2002 Forfatter Skrevet 11. oktober 2002 det er en russisk jenteduo... all the things she said eller no tror jeg den heter..sangen altså. Den spilles overalt for tiden Den er jo bare helt nydelig, takk skal du ha bella! 0 Siter
thinkerbell Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Russisk jenteduo? Da er det sikkert Tatu det tror jeg navnet er ja 0 Siter
thinkerbell Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Den er jo bare helt nydelig, takk skal du ha bella! 0 Siter
carma Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Den er jo bare helt nydelig, takk skal du ha bella! T.A.T.U heter de, ja ) (Den er mye kulere på russisk!) 0 Siter
Aika Skrevet 11. oktober 2002 Forfatter Skrevet 11. oktober 2002 T.A.T.U heter de, ja ) (Den er mye kulere på russisk!) Hva heter den på russisk da? Finner bare engelsk jeg. 0 Siter
carma Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Hva heter den på russisk da? Finner bare engelsk jeg. Har ikke peiling på hva den heter på russisk eller hva det er de synger, men det låter skikkelig kult med russisk ordtale! Mye kulere enn "All the things she said, all the things she said. Running through my head, running through my head, running through my head." ) 0 Siter
Aika Skrevet 11. oktober 2002 Forfatter Skrevet 11. oktober 2002 Har ikke peiling på hva den heter på russisk eller hva det er de synger, men det låter skikkelig kult med russisk ordtale! Mye kulere enn "All the things she said, all the things she said. Running through my head, running through my head, running through my head." ) Jeg har den russiske videoen og engelsk mp3. Skal finne den engelske videoen nå! 0 Siter
Carisma1365380365 Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 T.A.T.U. ja. Så dem på God kveld Norge for litt siden. Det russiske lespeparet har visstnok gjort stor suksess. Personlig syntes jeg ikke sangen var noe bra. Men kanskje den "grows on me" etterhvert. 0 Siter
Aika Skrevet 11. oktober 2002 Forfatter Skrevet 11. oktober 2002 T.A.T.U. ja. Så dem på God kveld Norge for litt siden. Det russiske lespeparet har visstnok gjort stor suksess. Personlig syntes jeg ikke sangen var noe bra. Men kanskje den "grows on me" etterhvert. LesPepar? Hehe, tror ikke de lesper. Og sangen er drit bra! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.