Gå til innhold

Løs brystvorte hos gutt

Anbefalte innlegg

_und_rer_1981

Jeg er en 21 år gammel gutt, som har hatt et problem siden begynnelsen av videregående. Det er at brystvortene er løse, altså ikke som hos andre gutter, hvor de er faste. De blir det også hos meg når det er kaldt og slikt, men ellers stikker de litt ut. Dette gjør at jeg kvier meg for å bade og slikt om sommeren. Jeg må alltid gå med t-skjorte. Det går ut over selvtilliten i forhold til jenter.

I ungdomsskolen hadde jeg først det problemet at de hadde klumper inni, deretter ble det som forklart.

Jeg håper noen kan svare meg på hva dette kan være, om de selv har hatt det, og ikke minst om det har gitt seg, og hvordan dette ga seg.

Takk for alle svar, alt som du tror kan ha den minste relevans til problemet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76534-l%C3%B8s-brystvorte-hos-gutt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønnte ikke det her jeg:/ Ingen av vennene mine har harde brystvorter:/ Gutter får jo eregerte brystvorter når det er kaldt, når vi grøsser eller når jentene leker med dem... det er jo akkurat som med jentene selv... Skjønner ikke hvorfor det går ut over selvbildet heller... er jo ikke akkurat som de ser ut som jentenes brystvorter ikke sant? bare fordi de ikke er harde...

Kanskje jeg bare misforstod problemet ditt... at ikke jeg forstod hva du mente med løse brystvorter:/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...