Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har sett gamle spørsmål og svar omkring dette temaet, men jeg vil prøve uansett, da det virker som jeg har et større problem enn det vanlige.

Jeg er 19 år, aktiv, aldri hatt noen kjønnssykdom og har en kjæreste.

For 5 år siden ca. før jeg hadde vært seksuell aktiv, fikk jeg disse hvite prikkene som minner meg om talgkjertler. De sitter langs selve skaftet, mest på siden og undersiden, samt at det er hundre, kanskje tusenvis av de rundt selve penishodet. Om jeg ser godt etter virker det som om de er på selve penishodet også, men de er ikke like synlig der. Det er utrolig stygt og ser ut som kanten rundt penishodet er infisert av noe. Disse hvite prikkene er overalt på pungen også i veldig tette store mengder spredd utover. De kan klemmes som en kvise, og de gjør ikke vonde, svir ikke eller klør ikke. Det er kun veldig stygt, og jeg tør enda ikke ha sex med lyset på, selv om jeg har vært sammen med min kjæreste i snart ett og et halvt år.

Finnes det noen salve eller piller som kan få dette til å forsvinne, eller ihvertfall gjøre seg mindre synlig?

Jeg tør ikke gå til lege og vise frem dette.

Veldig takknemlig for svar

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76545-problem-med-penis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei... har samme problemet... er glad det ikke er like stort som ditt... syns synd på deg... Har vite prikker som stikker ut under kanten på penis hodet bare... har ikke peiling på hva det er enda:/ har hatt det i maaaaaaange år nå... Snakket med en venn som hadde det samme greiene... (nesten like ille som deg...) han visste heller ikke:/ Og han hadde tre venner på skolen sin som hadde det samme greiene...

Hva i helvete er dette for noe!?? Kan noen gi oss svar? har ikke lyst å ha greiene der mer jeg... Jeg tør ikke å la jenta mi elske med meg med munnen:/ er litt trist...

Håper på hjelp jeg også.. virker jo som det er ganske vanlig...

Hilsen Gutt 21

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76545-problem-med-penis/#findComment-390506
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...