Gjest lano Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Tuva, Katarina, Lina, Niklas er vel kanskje ikke nevnt? 0 Siter
Gjest lottebosse Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Ja det fineste jente navnet jeg vet er Kajsa og det heter min datter. Jeg satt å så på svensk barnetv og dermed fikk jeg navnet til jenta mi *KAJSA* Det var enten det eller Madikken 0 Siter
Gjest tat Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Hej! Vad kul att du tycker svenska namn är fina. Jag är svensk! Och ja, det är mycke finare namn i Sverige enn i Norje tycker even jag. Men det är kul endå! Mina norska favoriter är: Kjell, Ove, Arne, Odd och Terje. Dom är jättekonstiga!! *skrattar* Ja, ja, så är det! Hej då! Ove er vel et svensk navn, også. Jeg kjenner hvertfall en svenske som heter det! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Inga-Lisa, Johanna, Malin, Viveka,Lina og Stina. Svante, Sune, Reino, Alfred og Niklas. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Hehe -jeg var for noen år siden sammen med en svensk gutt som het det. Tror han har mange norske jenter på samvittigheten... Den Morgan jeg kjenner har også vært sammen med maaaange. Er det navnet som tiltrekker...hm...mystisk. 0 Siter
Line Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Madde är jättesnygg och allas favorit blant killerna. Even min bojkvän... *** Nej, jag skojar bara...! Namn... Hm, ja okej. Min syrra heter Jenny og brorsan heter Mikael, och jag? Nej det säger jag inte! Hmm... heter det ikke pojkven? 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Madde är jättesnygg och allas favorit blant killerna. Even min bojkvän... *** Nej, jag skojar bara...! Namn... Hm, ja okej. Min syrra heter Jenny og brorsan heter Mikael, och jag? Nej det säger jag inte! Heter det ikke pojkvän? :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Linus! Var mitt førstevalg dersom nr. 2 ble gutt, men hun heter nå Tiril da. ) 0 Siter
Gjest Seline Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Den Morgan jeg kjenner har også vært sammen med maaaange. Er det navnet som tiltrekker...hm...mystisk. Enten det eller så er verden liten 0 Siter
molli Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Tja, jeg har bodd i Sverige, jeg. Jeg kan jo ramse opp noen navn på svensker mennesker jeg faktisk kjente:-) Malin Johanna Lena Patrick Torbjörn Lennart Mikael Elisabeth (i Sverige alltid forkortet til Bettan *stønn*) Monica Janne Lasse Joackim Richard Æsj, nå orker jeg ikke mer. Jeg kjente visst bare mennesker med ordinære navn,jeg:-) 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 11. oktober 2002 Skrevet 11. oktober 2002 Agneta, Bjørn, Benny og Annika. Og Pippi. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.