Gå til innhold

Mitt liv, ønsker bare litt respons kanskje?


Gjest _anonym denne gang

Anbefalte innlegg

Gjest _anonym denne gang

ja jeg signerer som anonym... Er nok for feig til å sette på mitt vanlige nick... Men det er ikke så ofte jeg skriver innlegg her heller. Grunne til at jeg ikke signerer,e r vel frykten for avviselse eller at folk skal synes det jeg skriver er dumt... Men går det greit, kan det jo hende jeg signerer et svar til slutt på tråden, hvis jeg i det hele tatt få svar...

Jeg er snart 19 år... Jeg har hatt periodevis tanker om å dø siden jeg var 13. Jeg har tatt overdoser, kutta meg og hatt det ganske vondt.

Like lenge har jeg hata kroppen min og bare ønska å bli tynn. Dårlige matvaner og opp og ned i vekt... Vert stabil en stund nå, men har gått ned over 10 kilo fra hva jeg veide på det meste... Har vel en ganske normal vekt,... Folks ier jeg er slank osv... Men jeg er ikke enig i det akkurat. Jeg vil bare bli tynn!!!

Noen ganger spiser jeg lite og sunt... Noen ganger usunt og mye.. Noen ganger kan ejg kaste opp, for jeg får dårlig samvittighet og sånn. Men jeg liker ikke å kaste opp, så det er ikke så ofte. Og noen ganger tar jeg avføringsmidler. bare for å få all dritten ut av kroppen. den ekle maten.

Har jeg en spiseforstyrrelse?

Har vert innlagt på grunn av depresjoner noen ganger på psykiatrisk..... Har fått antidepressiva..... Men jeg roter det bare til en stund etter jeg er kommet hjem igjen. Blir lei av å spise piller.....

Mange tanker, ingen tanker.. det veklser hele tiden... Perioder problemer med å sove, perioder der jeg sover masse... Trøtt hele tida og får ikke gjort det jeg skal......

Hvorfor kan ikke ting være litt mer stabilt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

wow.. leste nedover og det kunne h vært jeg som skrev dette...

ja, du har en spiseforstyrrelse... jeg gjør mye av det samme og har fått diagnose som spiseforstyrret..

kjenner meg veldig igjen i det du skriver og det er vondt å ha det sånn....

håper du får det bedre snart..

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke en fast behandler da?

Det er vel en grunn til at du har spiseforstyrrelser? Det er jo årsaken til problemene du må jobbe med.

Driver selv med tvangsspising. Jobber kontinuerlig med de bakenforliggende problemene.

Det er tungt av og til, men det er eneste veien å få kontroll med svineriet.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _anonym nå også

wow.. leste nedover og det kunne h vært jeg som skrev dette...

ja, du har en spiseforstyrrelse... jeg gjør mye av det samme og har fått diagnose som spiseforstyrret..

kjenner meg veldig igjen i det du skriver og det er vondt å ha det sånn....

håper du får det bedre snart..

*klem*

Takker for svar......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...