Gå til innhold

det går bra.. alt etter som hva du lgger i ordet bra...


mezzy

Anbefalte innlegg

Hei..

Nå begynner det å bli evig lenge siden jeg skrev her sist..

har utrolig mange forskjellige tanker i hodet for tiden. eller.. alt er bare surr..

For det går jo bra.. men så vet jeg ikke helt om det virkelig gjør det.. kommer helt an på hva du legger i ''bra''...

Jeg spiser for tiden ganske normalt tror jeg.. men noen ganger mindre. Har fremdeles sf'en og vil bare mest av alt i hele verden bli tynn.. har begynnte å løpe mer igjen i det siste osv.

Humøret mitt er vel også egentlig bra.. er som regel hyper på skolen og løper rundt å smiler og ler eller så er jeg bare veldig trøtt... men hjemme og aller mest om kvelden blir alt mørkt..

Vinteren kommer og før var jeg redd.. (etter to helvets juler..) men nå gleder jeg meg nesten.. føler jeg tenker mer klart da.. er mer meg selv..

Var hos psyken i dag.. hun ville hjelpe meg å prøve å finne en metode som er alternativ til selvskadingen.. jeg gikk med på det og vi prøvde noe som gikk på å banke og masere forskjellige steder for å løse opp et eller annet.. banket i pannen, ved øynene, ribbebeina, hånden og maserte ved kragebeinet. følte meg litt smådum.. og hun skrev ned øvelsene så jeg kan gjøre de hvis jeg føler trang til å kutte.. men.. tenkte med meg selv da hun ga meg lappen at jeg nok ikke kommer til å gjøre det...

vet ikke om jeg vil ha hjelp mer.. vil helst bare gå tilbake til å være alene med det.. få styre på som jeg vil.. d var jo da jeg gikk ned i vekt.. men tør ikke si dette til henne.

mye kaos og surr.. men det går forsåvidt bra da...

*klem til de som vil ha*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*klemme mezzy'en hardt*

er så stolt av deg!!

for at du spiser, for at du ihvertfall prøver å finne andre løsninger enn å kutte...

vet at jeg har sagt det før men.. vit det; jeg er stolt av deg!!

¤kjempe glad i deg!!! :)¤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad for å høre at du faktisk har det litt bedre mezzy. Jeg håper du snakker med din fixer om de tankene du går med... Terapi handler mye om ærlighet.., jeg forstår at det er vanskelig for deg... but give it a try!

håper du får en fin dag i dag...

varm klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...