Gå til innhold

Anbefalte innlegg

landsbyidioten
Skrevet

Jeg vil være på dol en kveld. Det er lenge siden det. Jeg vil bruke min nyseparerte overflod av tid her inne denne fredagskvelden. Skjer det noe her? Bør jeg slå på msn? Husker dere meg?

Skrevet

næmmen!! idioten jo :)

-håper du har det.....ok..?

Skrevet

Idiot! :-) Velkommen tebars.

Glemmer ikke idioten vår, vettu.

Godt og "se" deg igjen.

landsbyidioten
Skrevet

Du er allerede inne i varmen ;-)

ok, en ting har jeg skjønt - det hjelper ikke å være på dol med mindre man ER på dol. Så derfor: Hei! :-) Står te?

landsbyidioten
Skrevet

separert???

jepp. for 11 dager siden.

landsbyidioten
Skrevet

næmmen!! idioten jo :)

-håper du har det.....ok..?

I like måte du. Har du det? Vet ikke hva jeg har, men ja, jeg tror jeg har det så bra som det går an å ha det nå. Litt forelska og sånn, det hjelper jo på. :-)

(faen, han kjenner jo nicket mitt. Eksen altså...)

landsbyidioten
Skrevet

Idiot! :-) Velkommen tebars.

Glemmer ikke idioten vår, vettu.

Godt og "se" deg igjen.

Hei du! :-) Heter du det alle kaller deg nå? Bør jeg hete idioten???

Skrevet

ok, en ting har jeg skjønt - det hjelper ikke å være på dol med mindre man ER på dol. Så derfor: Hei! :-) Står te?

Bare bra, ska ud å drikka i mårå å dæ ska bli galbra;-)

Skrevet

I like måte du. Har du det? Vet ikke hva jeg har, men ja, jeg tror jeg har det så bra som det går an å ha det nå. Litt forelska og sånn, det hjelper jo på. :-)

forelska og separert faktisk. kan bli spennende intriger ut av dette? fortell,fortell

Skrevet

(jeg synes ikke du kler å hete idiot...) Men altså...jeg skjønner du har hatt det ganske tøfft i det siste, -jeg håper vi kan gi deg en puste pause, fra hverdagen og RL, her inne :) Forelskelser skal visst være gjøre godt, men jeg har hørt men kan bli rimelig idiot av det ;)

klems

Skrevet

Hei du! :-) Heter du det alle kaller deg nå? Bør jeg hete idioten???

Skifta fra retvizan til Retz. Psss...hadde skrevet så mye ufint om svigermor, he he.

Nix, hold på "lansdbyidioten". Jeg liker å lese nicket ditt, selv om jeg er for lat til å skrive hele.

Skrevet

Bare bra, ska ud å drikka i mårå å dæ ska bli galbra;-)

Me too.

landsbyidioten
Skrevet

forelska og separert faktisk. kan bli spennende intriger ut av dette? fortell,fortell

Jeg er en dame av få ord. ;-)

(ihvertfall når jeg har en sjalu eks som kjenner nicket mitt..)

landsbyidioten
Skrevet

(jeg synes ikke du kler å hete idiot...) Men altså...jeg skjønner du har hatt det ganske tøfft i det siste, -jeg håper vi kan gi deg en puste pause, fra hverdagen og RL, her inne :) Forelskelser skal visst være gjøre godt, men jeg har hørt men kan bli rimelig idiot av det ;)

klems

Ja, idiot blir man, Det skal jeg love deg! :-) Jeg må bare bli litt flinkere til å stikke innom her innimellom, så mange kjekke folk her inne...

Skrevet

Ja, idiot blir man, Det skal jeg love deg! :-) Jeg må bare bli litt flinkere til å stikke innom her innimellom, så mange kjekke folk her inne...

ja.. vi er unike.. *dauer av latter*

landsbyidioten
Skrevet

Hei lille venn :)

Slå på kua!

Hei, skjønne deg!

Vet du hvor bra det går? Når skal jeg få fortalt deg det? OK, vet ikke om bra er ordet, men jeg lever ihvertfall! :-) Fy faen så i live jeg er for tiden!

*klem klem klem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...