Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

landsbyidioten

næmmen!! idioten jo :)

-håper du har det.....ok..?

I like måte du. Har du det? Vet ikke hva jeg har, men ja, jeg tror jeg har det så bra som det går an å ha det nå. Litt forelska og sånn, det hjelper jo på. :-)

(faen, han kjenner jo nicket mitt. Eksen altså...)

I like måte du. Har du det? Vet ikke hva jeg har, men ja, jeg tror jeg har det så bra som det går an å ha det nå. Litt forelska og sånn, det hjelper jo på. :-)

forelska og separert faktisk. kan bli spennende intriger ut av dette? fortell,fortell

(jeg synes ikke du kler å hete idiot...) Men altså...jeg skjønner du har hatt det ganske tøfft i det siste, -jeg håper vi kan gi deg en puste pause, fra hverdagen og RL, her inne :) Forelskelser skal visst være gjøre godt, men jeg har hørt men kan bli rimelig idiot av det ;)

klems

Hei du! :-) Heter du det alle kaller deg nå? Bør jeg hete idioten???

Skifta fra retvizan til Retz. Psss...hadde skrevet så mye ufint om svigermor, he he.

Nix, hold på "lansdbyidioten". Jeg liker å lese nicket ditt, selv om jeg er for lat til å skrive hele.

Annonse

landsbyidioten

(jeg synes ikke du kler å hete idiot...) Men altså...jeg skjønner du har hatt det ganske tøfft i det siste, -jeg håper vi kan gi deg en puste pause, fra hverdagen og RL, her inne :) Forelskelser skal visst være gjøre godt, men jeg har hørt men kan bli rimelig idiot av det ;)

klems

Ja, idiot blir man, Det skal jeg love deg! :-) Jeg må bare bli litt flinkere til å stikke innom her innimellom, så mange kjekke folk her inne...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...