Gå til innhold

Irritasjon på glans/forhud

Anbefalte innlegg

Har vært til lege før, de sa det var sopp (som finnes naturlig i kvinnen) og en eventuell bakterie "konflikt" mellom meg og min partner.

Problemet er at jeg får "røde prikker", som sannsynligvis er sopp, og et slags "belegg" som kommer nesten hver dag. Dette "belegget" kan jeg fjærne med fingrene, og det ser da hvit ut. Har noen smerter av og til når jeg urinerer også, det "svir", eller gjør "vondt". Forhuden og Glans virker "tørr og sår" på grunn av dette.

Problemet er at jeg har vært hos doktor flere ganger, og ingen problem er løst. Hva kan det være? Er det noen reseptfrie legemiddler jeg kan bruke? Canesten fks?

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76666-irritasjon-p%C3%A5-glansforhud/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Her er jeg spent på svar. Jeg har de samme problemer, men jeg har ikke svie når jeg tisser. Noen ganger får jeg et "rød flammet" område på penishode. Dette klør ikke, svir ikke, ser bare stygt ut. Dette kan være der et par dager, så er det borte.

Gjest Gudmundd

Hei.

Her er jeg spent på svar. Jeg har de samme problemer, men jeg har ikke svie når jeg tisser. Noen ganger får jeg et "rød flammet" område på penishode. Dette klør ikke, svir ikke, ser bare stygt ut. Dette kan være der et par dager, så er det borte.

Hvis det er bakterie konflikt mellom deg og partner , bør vel begge ta en antibiotikakur.

Andre tanker som har streifet meg er herpes.

Herpes gir diverse symptomer.(ikke nødvendigvis sår/blemmer)

En blodprøve som ser etter antistoffer, kan kanskje gi svaret.

Prøv Lamisil, soppsalve mot fotsopp. Den kan også brukes i genitalregionen. (2 * daglig i 2 uker)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...