double Skrevet 12. oktober 2002 Skrevet 12. oktober 2002 Min mor har fått denne Gator-dritten på maskinen sin og jeg skulle enkelt fjerne det for henne. Jeg slettet tempfiler og cookies og har merket for å slette hver gang IE startes. Har fjernet alt som hører til Gator og Gain, har og fjernet søpplet med AdAware samt manuelt i registeret, men hver gang maskinen restartes eller jeg logger henne av og på igjen - så er dritten tilbake. Noen forslag til å bli kvitt denne Spywaren fullstendig? Ikke at det plager min mor så mye, men det plager meg voldsomt at jeg ikke klarte få få fjerna det. 0 Siter
citoyen Skrevet 12. oktober 2002 Skrevet 12. oktober 2002 Har du også fjernet programmet som Gator kom inn sammen med? Dette programmet kan starte automatisk i bakgrunnen, og ha en trigger som reinstallerer Gator automatisk. Dersom det er en Win98- eller ME-maskin kan du sjekke hva som ligger i oppstarten med msconfig. 0 Siter
double Skrevet 12. oktober 2002 Forfatter Skrevet 12. oktober 2002 Har du også fjernet programmet som Gator kom inn sammen med? Dette programmet kan starte automatisk i bakgrunnen, og ha en trigger som reinstallerer Gator automatisk. Dersom det er en Win98- eller ME-maskin kan du sjekke hva som ligger i oppstarten med msconfig. Gudene må vite hvilket program det kom inn med.. der er installert drøssevis av programmer på den maskinen i løpet av kort tid - moder'n har tatt litt av Fant ihvertfall en fin side der jeg kan legge inn navnet på div prog for å sjekke om de er relatert til Gain. Tar selvsagt litt tid, men jeg finner vel ut av det. 0 Siter
Larrek Skrevet 12. oktober 2002 Skrevet 12. oktober 2002 Har du også fjernet programmet som Gator kom inn sammen med? Dette programmet kan starte automatisk i bakgrunnen, og ha en trigger som reinstallerer Gator automatisk. Dersom det er en Win98- eller ME-maskin kan du sjekke hva som ligger i oppstarten med msconfig. *Dersom det er en Win98- eller ME-maskin kan du sjekke hva som ligger i oppstarten med msconfig.* WinXP beta hadde også msconfig. Den kan også brukes i win2000 og kan lastes ned her (nederst): http://www.thetechguide.com/downloads/msconfig.zip 0 Siter
Solsikke Skrevet 12. oktober 2002 Skrevet 12. oktober 2002 Gudene må vite hvilket program det kom inn med.. der er installert drøssevis av programmer på den maskinen i løpet av kort tid - moder'n har tatt litt av Fant ihvertfall en fin side der jeg kan legge inn navnet på div prog for å sjekke om de er relatert til Gain. Tar selvsagt litt tid, men jeg finner vel ut av det. Har du fått mail fra meg? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.