Gå til innhold

Hvordan unngå depresjonen


Gjest calestia

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

Jeg har økt dosen med zoloft, og forsøkt å være sosial, være med de få vennene jeg har, hele to stykker..

men begge har dårlig med tid, det er litt dumt,,.... , men det var jo ikke det jeg skulle skrive om..

Jeg kjenner det godt, og har gjort det en stund, at depresjonen har et tak på meg. Jeg er ikke mega deppa eller noe slikt, bare en mørkere tankegang, blir fort lei meg og synes ting er ganske trist..

Jeg vet ikke hvordan jeg kan holde den alvorlige depresjonen på avstand, har ingen anelse.

Noen ganger føler jeg meg helt overgitt til andre makter, og det hadde vært kjempelett for meg nå, å bare bli dratt dypt ned i mørket.

Humøret svinger endel, noen ganger er jeg i kamphumør, andre ganger har jeg ikk emer å gi.

Jeg trenger noe, i løpet av vinteren, avbrudd fra det vanlige, for å holdemeg oppe, jeg har tenkt på noe, men det er for lite..

Hva i alle dager kan hold emg oppe gjennom en hel vinter???

Jeg er redd for at jeg blir innlagt igjen om jeg blir så deppa som jeg var. Og det er ok det, forsåvidt, synes jeg nå.., men jeg vil helst forebygge. Vet bare ikke helt hvordan.

Jeg trenger lure påfunn, gode ideer, en liten brainstorm..

så får dere en klem tilbake,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trrrish

Er det ikke innlysende når det allerede er fastslått at du er bipolar, nemlig...........................litium......(?)

hvorfor er legene dine så treige med det der?

Eventuelt kan du bli med ut på byen og rocke=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Har du vurdert å bli med i Dyrebeskyttelsen eller noe liknende?

De trenger alltid hjelp til å mate katter, gå tur med hunder og slike ting.

Dyr får en i bedre humør :) Også gjør du noe veldig nyttig samtidig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest calestia

Er det ikke innlysende når det allerede er fastslått at du er bipolar, nemlig...........................litium......(?)

hvorfor er legene dine så treige med det der?

Eventuelt kan du bli med ut på byen og rocke=)

det med litium.. det vet jeg ikke.. jeg skal ta en prat med legen min snart engang, høre mer om det.

ble liksom aldri noe av det møte han skulle ha med masse folk, ble psyken og psyken ogsv i stedet..

men med på byen og rocke vil jeg gjerne en gang. Nå drikker jeg rødvin for meg selv... bare å komme om du vil ha... ups.. men jeg kan ikke kjøre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest calestia

Har du vurdert å bli med i Dyrebeskyttelsen eller noe liknende?

De trenger alltid hjelp til å mate katter, gå tur med hunder og slike ting.

Dyr får en i bedre humør :) Også gjør du noe veldig nyttig samtidig

hmm .ikke så dumt.. jeg tenkte på det engang ser du.. ,men tanken forsvant visst for en stund..

jeg skal sjekke opp det litt nærmere jeg!

takk skal du ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trrrish

det med litium.. det vet jeg ikke.. jeg skal ta en prat med legen min snart engang, høre mer om det.

ble liksom aldri noe av det møte han skulle ha med masse folk, ble psyken og psyken ogsv i stedet..

men med på byen og rocke vil jeg gjerne en gang. Nå drikker jeg rødvin for meg selv... bare å komme om du vil ha... ups.. men jeg kan ikke kjøre..

ikveld har jeg planer med en venninne og typen hennes, men jeg kommer gjerne å drikker en annen gang,(så snart som mulig). også håper jeg du blir med ut på byen en gang også=)

skal ta en pimp på Erichsson nå. Den burde du smake. den er übergod!! men hae. (*kosemose*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rødvin er godt, men neppe egnet til å holde depresjon borte.

Sitter selv og nipper til et glass! Det er lørdagskveld, og godt å kunne slappe litt av.

Vet ikke om jeg har råd mot depresjon. Har aldri hatt noen. Er lei meg av og til, redd, engstelig og veldig sliten, men det er ikke depresjoner.

Men mot motløshet hjelper dette for meg: Fysisk aktivitet. Det hjelper å gå tur, jogge, måke snø, hugge ved--- dans hjelper veldig bra! Da får en musikk i tillegg til bevegelse.

Det hjelper å være sammen med venner. To venner er bedre enn ingen venner. Dessuten har du mange nett- venner!

Det hjelper også åstryke små lodne firbeinte venner!

For din del burde kanskje medisin mot bopolar lidelse hjelpe? Er zoloft det?

Ikke mist kampgløden!

Lørdagsklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vurdert å bli med i Dyrebeskyttelsen eller noe liknende?

De trenger alltid hjelp til å mate katter, gå tur med hunder og slike ting.

Dyr får en i bedre humør :) Også gjør du noe veldig nyttig samtidig

det var jammen meg en god ide..takk for den :)

har selv fått en katt fra dyrebeskyttelsen..ungene og mora hadde blitt behandla dårlig..men katta har iaffal blitt robust og er en skikkelig going..men så er han abyssiner og den rasen er kjent for å være skikkelig kosne av seg.. og ekstremt aktive.

Har hele dagen fri jeg..så det tipset skal jeg sannelig sjekke ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

det var jammen meg en god ide..takk for den :)

har selv fått en katt fra dyrebeskyttelsen..ungene og mora hadde blitt behandla dårlig..men katta har iaffal blitt robust og er en skikkelig going..men så er han abyssiner og den rasen er kjent for å være skikkelig kosne av seg.. og ekstremt aktive.

Har hele dagen fri jeg..så det tipset skal jeg sannelig sjekke ut.

Så fint :) Pass på så at du ikke har to katter snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...