Gå til innhold

hva ser dummest ut..........


Gjest nora elise

Anbefalte innlegg

Gjest nora elise

Først vil jeg si at jeg har sluttet HELT med å kutte meg etter at jeg begynte med antidepressiva.

Jeg har en del arr. Jeg skal på fest i korte ermer nå.

Hva ser dummest ut, at jeg plaster arrene så godt jeg kan, slik at det som vises er plaster og pads, eller la det være slik at alle kan se arrene?....

Tror jeg går for plaster jeg gitt.....................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Det spørs

Det spørs vel litt hvor ille du har kuttet deg opp? Blir det plaster, kan du kanskje skylde på en vill katt du hjalp til å fange og få ned fra et tre...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Hva om du velger en topp med lange armer?

Tror folk blir veldig nysgjerrige hvis de ser masse plaster, og katte-historien er ikke alltid like troverdig. Men hvis du takler at folk tenker det, så gå med ermeløse toppen.

Du er modig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest calestia

jeg ville gått bar.. takle det den som vil.. om det ikke er veldig ille da.. spørs litt hvor mange arr også.. litt dumt med 10 plaster kanskje...?

eller så tar du en med lange ermer.. spørs hva du er klar for selv.. uten kan hende du får negativ oppmerksomhet, men du viser deg frem slik du er, så om du takler det, så bra..

med plaster.. oppmerksomhet.. men spørs hva slags..

ha det gøy da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror folk legger mer merke til plaster enn til arr. Er arrene fine, vil kanskje ikke folk legge merke til det.

Har psoriasis selv. Har jobba på samme plass i mange år. Har ofte gått med T- skjorte og flekkete armer på jobb. Da jeg fikk behandlingsreise for psoriasisen for en del år siden, var det noen kollegaer som lurte på hvorfor JEG fikk behandlingsreise. De hadde nemlig aldri lagt merke til flekkene mine!

Kanskje legger folk mer merke til hvordan en er enn hvordan en ser ut?

Har du lyst til å være kortermet, så vær det!

Spør noen om arrene dine, så blir jo dilemmaet om du skal være ærlig eller ikke!

Tøft om du tør si at arrene skyldes at du pga. tidligere sykdom skada deg sjøl. Men kanskje er ikke en fest det rette stedet å si sånt på. Du kan jo skylde på en ulykke.

GOD FEST!

Kunne vært interessant å få høre om du valgte arr eller plaster , og om hvordan det gikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse plaster drar garantert til seg oppmerksomhet iallefall!

Men hvis dette er noe problem, så skaff det et antrekk med lange ermer da vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...