Gå til innhold

Kjøre fase feil - hjelp

Anbefalte innlegg

Sitter på ny maskinen og her får jeg bare kjøre fase feil, på svært mange sider.

Hva er det som skjer. Har det noe med sikkerheten å gjøre?

Nå får jeg f.eks ikke byttet forumgruppe ved hjelp av rullegardinmenyen på høyre siden. Får oppdatert og 100 nyeste o.l. Men får ikke gå inn på de forskjellige forumene. Da får jeg beskjed om at det er feil på siden. Dette skjer på svært mange sider. Hva gjør jeg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76712-kj%C3%B8re-fase-feil-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er ikke noe farlig, det betyr at den som har programmert script på siden har gjort noe feil. Du kan skru av disse masete meldingene: Verktøy > Innstillinger > Avansert > Vis melding om alle script-feil (sånn omtrentlig oversatt fra engelsk, du finner sikkert fram)

Dette er ikke noe farlig, det betyr at den som har programmert script på siden har gjort noe feil. Du kan skru av disse masete meldingene: Verktøy > Innstillinger > Avansert > Vis melding om alle script-feil (sånn omtrentlig oversatt fra engelsk, du finner sikkert fram)

Jeg går ut fra at dette er det samme beskjeden som jeg får på min mac:

A script error occurred, some script on the affected page may not work correctly....osv

Har du ide om hvordan jeg "skrur" det av på mac`en? Det må være anderledes enn på pc, får når jeg går inn på tools så stemmer ikke det med hva forklarte Solsikke.

...og du trenger i så tilfelle ikke oversette det til norsk....

A script error occurred, some script on the affected page may not work correctly....osv

Har du ide om hvordan jeg "skrur" det av på mac`en? Det må være anderledes enn på pc, får når jeg går inn på tools så stemmer ikke det med hva forklarte Solsikke.

Mnei, jeg har ikke kjennskap til IE for Mac, kun Opera for Mac. Vincent?

Har ingen instillinger under verktøy. Er det alternativ for internett du mener?

Annonse

Fant avasnert under alternativer for internett.

Vis en melding for hver skriptfeil var ikke haket ut der.

tja.. si det.. denne meldionga har jeg aldri fått, men

prøv: Edit->Prefs->Java

fjern haken ved "Alert on..."

kanskje...?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...