Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har i den senere tiden hatt store magesmerter kombinert med kvalme. Smertene begynte på høyre side og har utbredt seg til hele mageregionen.

Har gjennomgått i de seneste dagene intense smerter med oppkast, samt innleggelse på sykehus som følge av dette.

Sykehuset kunne ikke finne noe galt og jeg ble utskrevet uten at jeg var blitt bra. Det ble konstatert at det ikke var noe galt med lever/galle, men blindtarm ble også utelukket da jeg ikke hadde feber.

Magesmertene har vært til og fra siden juni/juli i år med en foreløpig topp denne uke.

Hva kan være galt? Hvor kan jeg evt. henvende meg for å få hjelp da sykehuset ikke kan hjelpe meg. Kan ikke akseptere at man ikke finner noe da smerter og kvalme fortsatt er tilstede.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76770-mageproblemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei, har samme problem som deg.. smerter i mage uten at legene har funnet noe forklaring!! Gå tilbake til fastlegen din og "slå i bordet"

be ham/hun ta flere prøver. be om å få henvisning til spesialist =) håper du blir bedre lykke til

ps. det fins noen tabletter mot kvalme, som du får på resept den heter (afipran)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76770-mageproblemer/#findComment-391730
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...