Gå til innhold

Golden shower


Gjest Janne S

Anbefalte innlegg

Gjest Janne S

Jeg fikk spørsmål fra typen min om vi kunne prøve golden shower. Jeg lurte en stund på hva han mente, og fikk vite at det var urinsex. Han ville jeg skulle tisse på ham mens jeg red ham på badegulvet.

Vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til dette. Jeg sa til ham at jeg måtte tenke litt på det først.

Hva syns dere jenter? Noen så har prøvd dette? Hvordan var det?

Gutta: Er det noen av dere som vil slikt, og har dere prøvd det? Likte kjæresten deres dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • trb

    5

  • nottinghill

    4

  • flisa

    3

  • mrxx

    3

Mest aktive i denne tråden

Det kunne aldri falle meg inn å tisse på noen/bli tissa på. For meg er det absolutt ingen sammenheng mellom det å tisse og det å ha sex. Selv om det går an å ha sex mange andre steder enn på soverommet, mener jeg at det er noen aktiviteter som bare hører hjemme på do.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest towerman

Det kunne aldri falle meg inn å tisse på noen/bli tissa på. For meg er det absolutt ingen sammenheng mellom det å tisse og det å ha sex. Selv om det går an å ha sex mange andre steder enn på soverommet, mener jeg at det er noen aktiviteter som bare hører hjemme på do.

*LOL* Sant nok, men det er da fullt mulig å ha sex på do, tenk på alle som onanerer der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det ikke litt kinkig dah?

Ser liksom for meg dempet belysning, rolig musikk, varme i peisen... Alt klart til å prøve noe nytt!

"Pokker au, - jeg må ikke pisse!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest higgins

Hei! Nei, har aldri prøvd og kunne aldri tenke meg å prøve heller...

Var det for å få fram et annet synspunkt enn shandy du svarte? *LOL*

Jeg har litt sans for den underholdningsverdien som ligger i en lang tråd der alle svarer likt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke prøvd det selv, men er av den oppfatning at hvis begge har lyst er det bare å prøve. Liker du det ikke kan du la det bli med den ene gangen, og hvis du syns tanken er motbydelig dropper du den ene gangen også.

Ikke la fysj-hylekoret på DOL avgjøre hva DU vil :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri prøvd og ikke frister det noe spesielt heller, men har du lyst så er det jo bare å prøve da:-))

Er dere enige begge to, så gå i gang, det er jo ikke farlig og det er bare å dusje etterpå.

Lykke til:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*LOL* Sant nok, men det er da fullt mulig å ha sex på do, tenk på alle som onanerer der!

Jeg mener det er helt greit å ha sex på do også, enten med seg selv eller andre. Men jeg synes ikke det er greit å tisse i senga :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne aldri falle meg inn å tisse på noen/bli tissa på. For meg er det absolutt ingen sammenheng mellom det å tisse og det å ha sex. Selv om det går an å ha sex mange andre steder enn på soverommet, mener jeg at det er noen aktiviteter som bare hører hjemme på do.

Ikke noen sammenheng med sex og spising heller, -men mange gjør det! :-)

Ser man nøkternt på det så er jo det bare i andre enden av fordøyelsen.

Skal man analysere ihjel alt, så syns jeg i grunnen det meste blir ganske så usexy. Om man må inn med METERmål for å måle dinglern og for å finne G-punktet.

Så Janne S - prøv du! Kan hende liker du det, kan hende ler dere dere nesten ihjel! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er blitt for gammal ;-)))

Når jeg så overskriften trodde jeg det var en hunderase *s*

hehe, når du er på sex-sidene og tror at det du leser der har med hunderaser å gjøre, da ER du for gammel:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe, når du er på sex-sidene og tror at det du leser der har med hunderaser å gjøre, da ER du for gammel:-)))

Jeg er visst for gammel uansett hvordan en snur og vender på det ;-))

Jeg så ikke engang at det var en sex side jeg da *s*

Men når du hadde skrevet her så burde det ha ringt en bjelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler du at det kunne være ok å prøve , så prøv!!!!Kunne ikke tenkt meg det selv,men jeg er av den oppfatningen at så lenge det er noe som foregår mellom to voksne mennesker som begge er villig,så kan de da gjøre akkurat som de vil!Ikke bry deg om at andre synes noe er ekkelt,det er ikke dem du skal gjøre det med*S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd dette enda, men jeg synes det virker opphissende. Helt klart en ting jeg kommer til å prøve en gang.

Tror det er viktig å prøve ut nye ting, om man har lyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pricilla

Var det for å få fram et annet synspunkt enn shandy du svarte? *LOL*

Jeg har litt sans for den underholdningsverdien som ligger i en lang tråd der alle svarer likt...

Nei, det var ikke meningen å skrive nesten likt som shandy! Jeg leser ikke alltid andres svar før jeg selv svarer. Bare svarte det som falt meg inn!

Bare for å få fram MIN mening.. ikke noe annet. Hun ville ha synspunkter på hva andre mener, ikke sant?

Så sånn er den saken! Jeg har null problemer med å formulere meg på min egen måte...

Ha en god dag! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er visst for gammel uansett hvordan en snur og vender på det ;-))

Jeg så ikke engang at det var en sex side jeg da *s*

Men når du hadde skrevet her så burde det ha ringt en bjelle

*ler*...ringer i bjeller sier du??...det ringer alltid i mine bjeller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig77

Du kan jo legge merke til at det er ikke særlig mange som har prøvd det, så du trenger i allefall ikke prøve det fordi det er "normalt" og "alle andre gjør det"!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...