Gå til innhold

konstant uro


Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Tør ikke - kommer ikke til det punktet jeg må komme for å ikke være "psyk" lenger. Alle sier jeg er ei intelligent jente og at jeg derfor kommer dit snart, men dessverre har det ikke noe å gjøre med det for meg. For meg er det en stor terskel å komme dit. Jeg er avhengig av uroen inne i meg. Jeg er avhengig av å skape uro. Stadig går jeg rundt med en vond uro inne i meg og får aldri ro og fred.

Lengter etter meg selv - å få leve ut meg selv, men så mye sperrer inne i meg. Det er bare jeg selv som sperrer meg jeg tør ikke, rett og slett vil ikke ha det bra. Kan ikke huske så langt tilbake til da jeg hadde fred med meg selv. Hadde jeg noen gang det? Kanskje da jeg var helt liten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...