Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heisa long time no tasting er barnevakt og kan derfor forgripe meg på tastaturet til modern..fyllesyk og frustrert eg e så forbanna jæla steit hælvete...har ikke hatt kroppskontakt på uker og tilfeldig sex blir mere og mer interesang tanke..men når muligheten byr seg ikke f.... hvorfor har ikke jeg noen single kompiser som har et sundt forhold til sex og kan holde kjeften sin( hmmm kansje fordi jeg har flytta hit for to mnd sia)

misjonery man begynner å utvikles i retning forhold hmm..er det derfor eller er jeg bar snill jente gudene skal vite at det i allefall ikke er skruppler eller moral som hindrer meg i å gå bananas i singellivets gleder.

eh..

heisa long time no tasting er barnevakt og kan derfor forgripe meg på tastaturet til modern..fyllesyk og frustrert eg e så forbanna jæla steit hælvete...har ikke hatt kroppskontakt på uker og tilfeldig sex blir mere og mer interesang tanke..men når muligheten byr seg ikke f.... hvorfor har ikke jeg noen single kompiser som har et sundt forhold til sex og kan holde kjeften sin( hmmm kansje fordi jeg har flytta hit for to mnd sia)

misjonery man begynner å utvikles i retning forhold hmm..er det derfor eller er jeg bar snill jente gudene skal vite at det i allefall ikke er skruppler eller moral som hindrer meg i å gå bananas i singellivets gleder.

eh..

Deg har vi også savnet!

Trodde du klarte deg med misjonæren, men nå vil du ha mer...?

Du får kjøpe deg en ET du som alle andre... :-)

Deg har vi også savnet!

Trodde du klarte deg med misjonæren, men nå vil du ha mer...?

Du får kjøpe deg en ET du som alle andre... :-)

gått til innkjøp av full pakke misjonæren er mere en nok men 56 mil unna og det samme er x-en så aaarghhhhh... 15cm lilla silikon er ikke nok i lengden uansett hvor effektiv den er.. er frustrert over min egen trofasthet her, har ingen bånd som binder meg bortsett fra at det blir feil...faeeeeen jeg har vært eid i 12 år og nå går jeg på veggene frivillig???SKYYYT MEG NÅH!

gått til innkjøp av full pakke misjonæren er mere en nok men 56 mil unna og det samme er x-en så aaarghhhhh... 15cm lilla silikon er ikke nok i lengden uansett hvor effektiv den er.. er frustrert over min egen trofasthet her, har ingen bånd som binder meg bortsett fra at det blir feil...faeeeeen jeg har vært eid i 12 år og nå går jeg på veggene frivillig???SKYYYT MEG NÅH!

Hvor gammel er du Era?

Hvorfor kjøper du ikke en dildo som er større enn 15 cm?

*smiler mens jeg sikter*

Annonse

Johooo......har vært ei super helg på Beito..har sovet minimalt rølpa big time og flørtet hemmningsløst*s*

Akkurat som ei party helg skal være....

Mulig det var en dråpe metanol som tok fra meg stemmen min...har bare en hvisken...

Hva har du bedrevet helgen med da frøken?

=o)

eh..

Hei på du!

Fikk bakoversveis nå gitt -du frekventerer ikke ofte nå for tiden nei..

Skulle ikke misjonæren være en rebound-greie da?? *flirer*

Han må være god hvis du er så snill pike som du påstår!

Hei på du!

Fikk bakoversveis nå gitt -du frekventerer ikke ofte nå for tiden nei..

Skulle ikke misjonæren være en rebound-greie da?? *flirer*

Han må være god hvis du er så snill pike som du påstår!

ja for svarte... hele reebound gria lukt til helvete her er det følelser mann svarte inni!¤#%#¤%#/&gammperævva:)

ja for svarte... hele reebound gria lukt til helvete her er det følelser mann svarte inni!¤#%#¤%#/&gammperævva:)

Joda han er vel i ogforseg god nok , men det som er sensasjonelt er at jeg er totalt knokkel fra det øyeblikk han kommer inn i meg til vi er ferdig og må bare ha mer..

.fanken for det er ikke ideelt timet og jeg er trofast kun fordi jeg ikke får til å ha egentlig lyst til noen andre

og det er en strek i regninga for å gå inni ett nytt forhold særlig til en mann uten sammen bakgrunns erfaring m nettop forhold og langt vekk og så tidlig er heeelt teit...

Nå skulle jo jeg vært ute og hatt sex med fullstendig ukjennte mennesker i stedet sitter jeg her og taster og er så grise frustrert at det går en pakke duracell i uka..

har ikke nett oppkobling , men en god hverdag og trives send en melding om du er prate syk en dag tigern..

og hva er en ET dere stapper da ikke vibrerende aliens et vist sted?

Annonse

Joda han er vel i ogforseg god nok , men det som er sensasjonelt er at jeg er totalt knokkel fra det øyeblikk han kommer inn i meg til vi er ferdig og må bare ha mer..

.fanken for det er ikke ideelt timet og jeg er trofast kun fordi jeg ikke får til å ha egentlig lyst til noen andre

og det er en strek i regninga for å gå inni ett nytt forhold særlig til en mann uten sammen bakgrunns erfaring m nettop forhold og langt vekk og så tidlig er heeelt teit...

Nå skulle jo jeg vært ute og hatt sex med fullstendig ukjennte mennesker i stedet sitter jeg her og taster og er så grise frustrert at det går en pakke duracell i uka..

har ikke nett oppkobling , men en god hverdag og trives send en melding om du er prate syk en dag tigern..

og hva er en ET dere stapper da ikke vibrerende aliens et vist sted?

"jeg er totalt knokkel fra det øyeblikk han kommer inn i meg til vi er ferdig og må bare ha mer."

Det der har da ikkeno med forelskelse å gjøre, era! Det er pur begjær!....

Nei, det stikker nok dypere enn som så ja.. Du har en elendig timing, hehe.

Men det viktigste er at du får ekte vare innimellom -det blir billigere enn en duracell-pakke regner jeg med..

Du må jo tenke økonomi;)

Det kan nok hende jeg sms'er deg en dag ja. Du klarer vel å river deg løs fra tlf.sex'en et par timer sånn at vi kan ta en tur på café? *s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...