Gå til innhold

Bytte fra orfiril til...?


Gjest Aina E

Anbefalte innlegg

Er forsåvidt fornøyd med at jeg går på orfiril og føler meg stabil på dette.

Men - jeg har lagt merke til at jeg blir så utroolig trøtt av disse.

Om kvelden, hvis ikke jeg sitter oppreist, sovner jeg momentant. (Kan f.eks. ikke slenge meg på sofaen, for da slokner jeg og ingen får liv i meg før jeg våkner neste morgen.)

Hvis jeg skal lese for unga i senga, er det så vidt jeg greier å holde øynene oppe og dupper jeg av da, kan jeg glemme tannpussen den kvelden.

Problemet er at jeg sover til de grader så tungt. Gubben prøver å vekke meg, men jeg setter meg opp og prater med han i søvne, klapper til han, eller babler i hytt og pine uten å huske en skit etterpå. Det er ikke mulig å få meg opp...

Jeg husker knapt at jeg legger meg i senga når jeg skal legge meg, for jeg sovner i samme øyeblikk som hodet treffer puta.

Om morran har jeg også problemer med å våkne. Jeg kommer alltid for sent til barnehagen, eller hvis jeg skal noe annet. Jeg er helt tung i hodet lenge.

Jeg er litt redd jeg ikke skal høre det en gang hvis barna skulle våkne, eller noe skulle skje...

Trodde egentlig det bare var fordi jeg er b-menneske eller får for lite søvn, men synes dette begynner å bli et problem. Jeg har nemlig lagt merke til at det ikke var sånn før jeg begynte på medisinene.

Burde jeg bytte til noe annet, kanskje? Og hvordan foretar jeg et sånt bytte??

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...