Gå til innhold

kjønnshår


celine_79

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    20

  • celine_79

    5

  • morella

    5

  • ShitDiddelyDo

    4

Du kan vel bruke samme fremgangsmåte som rundt kjønnsleppene/skjedeåpningen, bare du er like forsiktig. Mulig det kan bli ekstra ubehagelig stikkende når det vokser ut :-)

"............."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan vel bruke samme fremgangsmåte som rundt kjønnsleppene/skjedeåpningen, bare du er like forsiktig. Mulig det kan bli ekstra ubehagelig stikkende når det vokser ut :-)

"............."

Enklere sagt enn gjort, om jeg barberer vokser det fort tilbake. Forslag om andre mer effektiv måter. Forresten er det vanlig med hår i rumpa hos kvinner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enklere sagt enn gjort, om jeg barberer vokser det fort tilbake. Forslag om andre mer effektiv måter. Forresten er det vanlig med hår i rumpa hos kvinner?

Tja...kommer an på hvor mye kjønnshår man har i det hele tatt. Har man en kraftig busk, er det ikke noe unormalt ved at det også er litt der.

".............."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest også 79-modell

Enklere sagt enn gjort, om jeg barberer vokser det fort tilbake. Forslag om andre mer effektiv måter. Forresten er det vanlig med hår i rumpa hos kvinner?

Tja, jeg har iallefall nok :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg har iallefall nok :-)

Hva gjør du med det da, tar du det bort? så jeg er ikke den eneste:) Det er sjenerende synes jeg selvom det ikke synes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest også79

Hva gjør du med det da, tar du det bort? så jeg er ikke den eneste:) Det er sjenerende synes jeg selvom det ikke synes:)

Jeg gjorde det før, jeg har sluttet. Det stikker så innmari når det vokser ut igjen :-) Jeg klipper av hårene hvis de blir for lange, men ikke helt inn.

Men hvis du har mye rompesex .. :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få det fjerna med laser. Det er vel kanskje en liten terskel å forsere når du skal flekke ræv til hudpleier'n - men pytt. De er borte for bestandig ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få det fjerna med laser. Det er vel kanskje en liten terskel å forsere når du skal flekke ræv til hudpleier'n - men pytt. De er borte for bestandig ;-)

Har du gjort det selv. Er ikke det veldig dyrt a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du gjort det selv. Er ikke det veldig dyrt a?

Erru gærn! INGEN kommer i nærheten av ræva mi med en laserpistol!!!

Her er det pelskant for alle penga... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erru gærn! INGEN kommer i nærheten av ræva mi med en laserpistol!!!

Her er det pelskant for alle penga... ;-)

Din lille luring, du har humoren med deg. Best å bare la det være i fred:) går ikke rundt å spriker med rumpaballene akkurat, det får være min lille hemmelighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Tja...kommer an på hvor mye kjønnshår man har i det hele tatt. Har man en kraftig busk, er det ikke noe unormalt ved at det også er litt der.

".............."

jeg sliter med ganske mye hår nedentil..det voksr veldig fort ut igjen, og det vokser litt på innsiden av kjønnsleppene også.. jeg har prøvd voksing men det funker mest ved bikinilinjen. Hva synets egeneli gutter om kjønnshår? Når man barberer så blir ofte sår elelr stikkende buster som blir stikkende ut,dette kan jo ikke være særlig delikat? Og hvordan blir det da med slikkng nedentil? Ubehageli? Selv om jeg har barbert meg og stusset, så tør ikke jeg å la noen gå ned dit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg sliter med ganske mye hår nedentil..det voksr veldig fort ut igjen, og det vokser litt på innsiden av kjønnsleppene også.. jeg har prøvd voksing men det funker mest ved bikinilinjen. Hva synets egeneli gutter om kjønnshår? Når man barberer så blir ofte sår elelr stikkende buster som blir stikkende ut,dette kan jo ikke være særlig delikat? Og hvordan blir det da med slikkng nedentil? Ubehageli? Selv om jeg har barbert meg og stusset, så tør ikke jeg å la noen gå ned dit..

Hva "vi menn/gutter" synes om det, blir umulig å svare generellt på. Det er ganske vanlig/moderne å være mer eller mindre barnert i dag - dette kommer til å gå i bølger i fremtiden, som tidligere i historien.

Personlig kan jeg ikke tenke meg noe vakrere, deiligere etc. enn området mellom navlen og lårene på en kvinne :-) Jeg har overhodet ingen æsj-følelse for kjønnshår, selv om jeg stort sett forventer at kvinner gjør seg _litt_ flid med hvordan de ser ut der nede. Jeg har en forkjærlighet for hårløst kvinnekjønn, men jeg nøler ikke et millisekund med å dykke ned i en dusk heller.

"......................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de er lyse og muke så kan de vel være der. mennene pleier å lokke øyene når de sleker der, ofte er lyset ikke på heller.

"mennene pleier å lokke øyene når de sleker der, ofte er lyset ikke på heller."

Snakk for deg selv. Jeg foretrekker å bruke alle sansene, inkl. synet :-)

"........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få det fjerna med laser. Det er vel kanskje en liten terskel å forsere når du skal flekke ræv til hudpleier'n - men pytt. De er borte for bestandig ;-)

"men pytt. De er borte for bestandig"

Det er vel en sannhet med modifikasjoner. Det finnes vel ennå ikke noen behandling hvor man er sikker på at all hårveksten forsvinner helt permanent.

"........................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EnLitenKattepus

"men pytt. De er borte for bestandig"

Det er vel en sannhet med modifikasjoner. Det finnes vel ennå ikke noen behandling hvor man er sikker på at all hårveksten forsvinner helt permanent.

"........................................"

hi,hi:)

alt diskuteres i dag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enklere sagt enn gjort, om jeg barberer vokser det fort tilbake. Forslag om andre mer effektiv måter. Forresten er det vanlig med hår i rumpa hos kvinner?

Jeg har ikke akkurat sett etter på meg selv, men jeg tror jeg har noe lyst dun i bak-sprekken. Og det får bare være der, kjæresten klager nå ikke og ingen andre har gjort det tidligere heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EnLitenKattepus

Hva "vi menn/gutter" synes om det, blir umulig å svare generellt på. Det er ganske vanlig/moderne å være mer eller mindre barnert i dag - dette kommer til å gå i bølger i fremtiden, som tidligere i historien.

Personlig kan jeg ikke tenke meg noe vakrere, deiligere etc. enn området mellom navlen og lårene på en kvinne :-) Jeg har overhodet ingen æsj-følelse for kjønnshår, selv om jeg stort sett forventer at kvinner gjør seg _litt_ flid med hvordan de ser ut der nede. Jeg har en forkjærlighet for hårløst kvinnekjønn, men jeg nøler ikke et millisekund med å dykke ned i en dusk heller.

"......................................."

ja,forandring fryder,ikke sant;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,forandring fryder,ikke sant;)

Forandring/variasjon er bra. Tre kvinner samtidig - en helbarbert, en halvbartbert og en ubarbert - er tingen :-)

"........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...