Gå til innhold

17 år og deprimert?


evanelle

Anbefalte innlegg

er en fortvilet mor: håper at dere kan hjelpe meg. Har en datter på 17 som føler seg så trist.er ikke glad lenger, samme hva som skjer.Hun har fått en sterk trang til søtsaker har liksom ikke overskudd. Hun har blitt mobbet på skolen i mange år. Noe son gjorde at hun ikke ville gå videregående. Gått hjemme dette året søkt mange jobber men ikke fått napp. Nå er hun kommet inn i aetat og fått hjelp til jobb. Har en alle tiders gutt hun er samme med. Ikke noe galt i det forholdet. Vi hennes foreldre skilte lag for snart tre år siden.Hun begynte m ed p-piller i mai måned (yasmin). Hun har som hun sier selv, hatt dager for innimellom slik som nå, men ikke reagert over de. Heller ikke jeg som mamma. Livet og humør svinger jo for oss alle. Men denne siste tiden har hun mistet helt piffen. Hva kan jeg hjelpe henne med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje hun er deprimert..? Kanskje det er noe annet..? Jeg aner ikke... men jeg vil nok råde deg til å be henne best. time hos sin primælege.

med vennlig hilsen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...