Gå til innhold

selvskading......konsekvenser......


beib

Anbefalte innlegg

jeg har selv drevet med selvskading,skriver her for jeg håper nå og lære og ta konskvensene av det jeg har gjort mot meg selv og slutte og kutte meg...

jeg har fått mange stygge arr,arr som alltid vil være der,arr som folk komenterer og som jeg må forklare...

men det verste er at jeg har en høyrehånd som er ødelagt for alltid,vil måtte leve med smerter og nedsatt følelse og en redusert kraft...det vil følge meg for resten av livet...fikk vite det i dag,at legene ikke kan gjøre mere..må bare få opptrening hos fysioterapaut for og trene opp hånden best mulig....

som jeg angrer!!!!!!!!!!

og jeg håper at ved og skrive dette at noen andre kanskje kan ha det i tankene når de vil kutte seg....

for jeg unner ingen dette her!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er fryktelig lei for at selvskadingen har fått varige konsekvenser for deg, skjønner godt at du angrer! Jeg har også skadet meg i flere år, men ikke så ille. Nå i det siste har det derimot begynt å bli litt verre. Måtte dra til legevakta for å sy i går :( Angrer og skammer meg veldig over at jeg skadet meg såpass mye. Trodde aldri jeg kom til å passere den grensen! Det var ikke noe særlig å sy, så jeg håper at dette blir et slags vendepunkt for meg og at jeg heretter kommer til å skjerpe meg. Det hjelper å lese det du skriver også, skjønner at mine sår er bare barnematen i forhold til det du må gå gjennom...

Takk for advarselen! Ta vare på deg selv!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er flott at du skriver og advarer andre mot å havne i samme problemstilling.

Det er altfor lett å gjøre noe utilsiktet med varige konsekvenser - og det at de som er i en tidlig fase eller bare tenker på å prøve den løsningen for å lette litt på den psykiske smerten leser dette, kan kanskje vippe noen i riktig retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trientali

Hei

Jeg vet akkurat hva du mener, har ikke så mange arr, men de er der, og folk kan oppdage det..har blitt veldig bevisst på det. Men vet ikke om kun det kan hindre meg i fremtiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...