Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei du.

Du hadde nok rett i dine anelser, bildene kom ikke frem. Mailen kom, men det var ingenting som lot seg åpne.

Får heller ta det til helga.

For nå er det sikkert at jeg kommer. Billetten ligger i lomma. kommer inn litt senere enn planlagt, men tidsnok til et show. Må også dra hjem litt tidligere, men ikke tidligere enn at jeg nok skal få sovet ut.

Gleder meg til å treffe sere alle, også de som ikke var med på den turen..... instruktør ved flere anledninger..... Kan vel bare være en. Han på grønn sykkel har jeg jo møtt noen ganger, men han i murveggen har jeg desverre ikke hatt gleden av å treffe..... enda. :-)))

Vi ses.

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76916-goliath/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Litt dårlig tid, men et kort svar kommer her:-)

Kjempehyggelig å høre at du kommer! Bildene får vi ta ved en passende anledning. Kan være at de er litt store for postkassen - eller et annet problem?

Instruktøren har du nok rett i hvem er:-) Vet enda ikke om han kommer. Han på grønn sykkel traff jeg på lørdag, og han sa han skulle komme. Han i murveggen treffer du nok også. Han har forøvrig nettopp kjøpt ny sykkel - maken til min....

Så det ser ut til at det blir fullt hus. Flere kommer muligens innom meg et par timer før festen starter - bare så du vet det. Har ingen aning om hvordan vi drar fra meg enda, men kanskje med T-banen?

Vi sees!!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76916-goliath/#findComment-392500
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...