Gå til innhold

periodevis merkelig urin

Anbefalte innlegg

Noen ganger når jeg går på do er urinen hvit (ikke blank). Ikke alt, men deler av den. Først kommer det gjerne vanlig urin, så litt hvit og så vanlig igjen. Det er ikke vondt og det skjer kun en skjelden gang. Det ligner mest på kalkvann og ligner "røyk" i vannet i do når det blander seg med resten. Av og til ligger det også noen rester av hvitt på penis der det har hengt en dråpe etter jeg har vært på do. Tror det kan være kalk i urinen.

Noen som vet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/76970-periodevis-merkelig-urin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 7 måneder senere...
kritisk1365380443

Fortvil ikke enda! jeg har hatt akkurat like "symptomer" som deg over en lengre periode (snart et år), og har dermed lest litt på emnet. det kan ganske enkelt skyldes overskudd av mineraler som kroppen vil kvitte seg med. jeg er sikker på at hvis du søker på forumet finner du ut mere om problemet ditt. Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...