Gå til innhold

Ang. Modum Bad


villrose

Anbefalte innlegg

Jeg har sittet og bladd gjennom en del gamle innlegg her, og kom over en diskusjon rundt Modum Bad. Jeg ble virkelig sint på stedets vegne. Jeg har hatt to tremåneders opphold der, og så vidt jeg kunne se var det ingen som hadde fått plass verken p.g.a. bekjentskaper, kjendisfaktor eller lignende!

Jeg sto et år på venteliste, men da jeg først fikk plass var det et fantastisk opplegg som har betydd mye for meg.

På forvernssamtalen ble jeg spurt om livssyn, og fortalte som sant var at jeg var utmeldt av statskirka og ikke hadde noen tro. Det var eneste gang temaet var nevnt. Religion ble ALDRI trukket inn i behandlingsopplegget,verken i gruppe- eller individualterapi (hvis man ikke selv tok det opp, selvfølgelig).

Det var kirke og prester tilknyttet stedet, men dette var et frivillig tilbud som aldri ble forsøkt pådyttet noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har, som deg, hatt to innleggelser på Modum bad. Og jeg kan helhjertet støtte deg i ditt innlegg.

Modum Bad er et godt sted å ha det vondt på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har, som deg, hatt to innleggelser på Modum bad. Og jeg kan helhjertet støtte deg i ditt innlegg.

Modum Bad er et godt sted å ha det vondt på!

Noen får også avslag og det var kanskje de som skrev de svarene du leste????

En av de var meg, og jeg er fortsatt kjempeskuffet over å ha fått avslag...fordi jeg har fått avslag så mange ganger i livet mitt!!!!

Det betyr også at jeg ble avvist....nok en gang...

Dermed kommer også usakligheten inn i bildet. Jeg skulle så gjerne vært der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...