Gå til innhold

Kjære ungen min............/ kjære mamma og pappa

Anbefalte innlegg

Gjest Seksuelt misbrukt datter

Kjære jenta vår !

Du skulle fortalt oss dere så mye før, ikke ventet i 20 år !

Han, det svinet skulle fått svi!Vi elsker deg så mye, du betyr alt for oss. Nå skal vi sammen klare dette og du skal få orden på livet ditt igjen.

Glad i deg jenta vår !

Hilsen mamman og pappan din.

Kjære mamma og pappa !

Et ønskebrev til meg fra dere ? Ja, kanskje.........

Dette skrev dere aldri til meg da jeg konfronterte dere med overgrepene han hadde gjort.

Dere valgte ikke meg,jeg var en løgner og bedrager. Ei som kom inn å ødela alt for alle. Jeg var en LØGNER.Dere valgte han, ikke meg...Deres eneste datter.........

Likevel vil jeg si dere; jeg skal klare meg, uten støtten til de to jeg har beskyttet fra denne sannheten i så mange år.Jeg skal fikse dette alene.

Hilsen datteren deres

Fortsetter under...

Hei Seksuelt misbrukt datter.

Det var et fryktelig trist innlegg. Det skjærer i hjertet å lese dette. Det som er mest sørgelig er at det er mange foreldre som reagerer sånn.

Men du er ikke alene. Du må aldri tro at du er alene. Det er mange som vil støtte din kamp og som tror på deg. Og det du trenger er støtte og forståelse. Du trenger ikke å bli kalt løgner. Det er det siste du trenger. Etterhvert så ser de kanskje sannheten, men slik det er nå så ødelegger de deg mer enn de hjelper deg.

Du skal ta tilbake ditt liv og leve på egne premisser for første gang i ditt liv. Da må du ta hensyn til deg selv først. Gjøre det som er best for deg ikke for dem. Hvis det betyr at du må kutte tråden mellom dere så kan du gjøre det.

De valgte den letteste utveien. Å tro på overgriperen slik at deres liv ikke skulle bli snudd på hode. Det er mer beleilig for dem å tro at du lyver. Du får vise dem at du verken kan eller vil holde kjeft med eller uten deres støtte. Det handler om liv, ditt liv.

*klem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...