Gå til innhold

3 verste tv-seriene du har sett ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kan nevne flere enn tre: Glamour, Hotel Cæsar, Ally McBeal, Judging Amy, Home and Away, Sunset Beach, En annen verden, Sex og Singelliv, Banzai og mange mange flere.

Nå har jeg ikke sett mer enn noen glimt eller høyst 1 episode av de ovennevnte, men det var evig nok. Søppel-TV kaller jeg det.

Annonse

Jeg er blitt fryktelig flink til å skru av, eller zappe over til noe annet om ting byr meg i mot.

For tiden er det absolutt ingen ting på tv jeg MÅ se.

Her ene dagen ble jeg imidlertid sittende og "tvangsse" noe av de verste jeg har sett:

"Passions" ellerno. Hallo! Det absolutte lavmål av elendig dialog, dårlige skuespillere og herregud for en historie...

Var på besøk, og fikk meg liksom ikke til å skru av skiten, heller!

Ellers ser jeg så lite på tv for tida, kanskje derfor det gjorde inntrykk.

:-)))

Jeg er blitt fryktelig flink til å skru av, eller zappe over til noe annet om ting byr meg i mot.

For tiden er det absolutt ingen ting på tv jeg MÅ se.

Her ene dagen ble jeg imidlertid sittende og "tvangsse" noe av de verste jeg har sett:

"Passions" ellerno. Hallo! Det absolutte lavmål av elendig dialog, dårlige skuespillere og herregud for en historie...

Var på besøk, og fikk meg liksom ikke til å skru av skiten, heller!

Ellers ser jeg så lite på tv for tida, kanskje derfor det gjorde inntrykk.

:-)))

Den ene jeg har irritert meg over, men likevel sett litt av i håp om at jeg KANSKJE fikk se det som de hintet om kom til å skje hele tida, den het.... Glamour? Tror det...

Men herlighet... enn å kaste bort penger på å lage en SÅ til de grader stillestående serie! Det var ingen fare om man ikke så den på flere uker, det hadde knapt nok skjedd noe annet i mellomtida likevel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...