Gå til innhold

Kvinner har mye rart i vesken!

Anbefalte innlegg

Carisma1365380365

Jeg fant:

Lommebok, mobil, handsfree m/radio, 2 sett nøkkelhanker, tyggispakke, liten filofax, neglefil, en lys rosa neglelakk, to penner, en flybillett, kvitteringer, en print, 1 CD uten cover (schmart!), et speil, et par skinnhansker, en våtserviett fra SAS, en liten parfymeprøve, og ellers en liten sort sminkepung med x antall øyenskygger, pensler, 4 lebestifter (!) og liplinere, to glosser, foundation og en øyenbryn markør.

Sånn... da har jeg ryddet opp i den. Og alt dette rommet i min lille fake Burkley veske på 20 x 30 cm...

Hva har du i din veske?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77080-kvinner-har-mye-rart-i-vesken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Carisma1365380365

8

• Cmoo

2

• rufsetufsa

2

• silo

2

Mest aktive i denne tråden

Carisma1365380365

Hehe, jeg bruker ikke engang lommebok, sedler og kort er alt man trenger, men det er helt greit at jenta har en veske slik at jeg kan legge mobilen min oppi den :)

Du her?

For å være så heldig å ha noe i jentas veske, må man gå gjennom vesketesten først. Og ikke mange klarer den testen.

:)

Annonse

Ja la meg nå se...nøkkelknippe, leppestift, smokk, servietter (brukte), pastilleske(bestikkelse til ungene),førerkort, bankortet, massse småpenger...oi 248kr. faktisk! garderobelapp, en tom tipakning, fyrstikker...nei ikke noe spennende her gitt :-)

Smokk og 10 pakning sammen, nei æsj!

Annonse

Første gangen jeg er her på en uke, og så treffer jeg deg... Is it luck or is it .......?

Vet du hva vesketesten går ut på da?

Jeg har egentlig ingen aning hva den testen går ut på.

Jeg kjedet meg litt idag så jeg måtte innom her :)

Men det var fint å se deg her idag :)

Carisma1365380365

Jeg har egentlig ingen aning hva den testen går ut på.

Jeg kjedet meg litt idag så jeg måtte innom her :)

Men det var fint å se deg her idag :)

Tenkte meg nok at du ikke visste hva testen gikk ut på...

Vel, fint og fint. Det var dine ord...

Ooops var jeg litt "frækk, ækkel og ufin" nå?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...