Gå til innhold

Hvet hva eg vil, men liker det ikke

Anbefalte innlegg

Gjest Skyggen fra fortiden

Eg har nå endelig klart å innrømme for meg selv hva eg vil mad han som nesten voldtok meg.

Det høres sikkert helt banalt ut, tilogmed for dere, men eg vil ligge med han.

Eg har prøvd å analysert det i flere månder, og eg tror det er en slags hanvn fra underbevisstheten min, vil vise han hvor fantastisk et samleie kan være, ikke bare tvang og en jente som sier nei, nei, nei hele tiden.

Han er i utlandet nå og eg har kjæreste, håper eg slår ideen fra meg før jul da han kommer hjem:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77112-hvet-hva-eg-vil-men-liker-det-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Skyggen fra fortiden

kjenner ikkje hele forhistorien her...men ver forsiktig da...ikkje gjør noe du kan komme til å angre på siden...

*klemmer*

Takk *klemme tilbake*

Sjønner ikke hva som går av meg, er jo i et forhold og hater utroskap!!!

For se nåe julen nærmer seg, vi har hatt litt problemer i det siste, men uansett: hvor klokt er det å gå tilbake til hans hus, hans seng der det nesten sjedde??

Takk *klemme tilbake*

Sjønner ikke hva som går av meg, er jo i et forhold og hater utroskap!!!

For se nåe julen nærmer seg, vi har hatt litt problemer i det siste, men uansett: hvor klokt er det å gå tilbake til hans hus, hans seng der det nesten sjedde??

Hei Skyggen fra fortiden.

Jeg tror ikke at det er så klokt å gjøre det du vil. Det kan signalisere til han at du egentlig ville det første gangen. Jeg håper ikke at du misforstår meg nå. Det jeg mener er at når han har prøvd å forgripe seg på deg tidligere så er det noe som ikke er helt rett med denne personen. Og han ville kanskje ikke skjønne at du prøver å vise hvor vakkert det kan være uten tvang. Men tolke det som om at det var helt greit det som skjedde sist for se her ligger hun i senga mi enda engang. Og du er vel ikke helt trygg på at han ikke fullbyrder voldtekten neste gang. Tenk deg godt om i allefall. Og lykke til uansett hva du bestemmer deg for.

*klem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...