Gå til innhold

om det var noen som lurte...

Anbefalte innlegg

hei alle som er her inne. Jeg fant denn plassen her i helgen, og kjente bare at her er det masse flotte mennesker som jeg kan lære mye av! Jeg har slitt med mye forskjellig gjennom mange år, men er mye bedre nå. Har jobbet nedover i angstsekken for å se hva som fantes der nede på bunnen....Nå har gått å ventet på at jeg skal bli klar for å ta de ordene i munnen også. Kan jo begynne her...det er overgrep...det å lese her har hjulpet meg til å innse at det er mulig å sette ord på det også. så på mandag kommer det hos psyken. nå skal det på bordet. Orker ikke å bære på dette lenger.

så takk til alle dere sjeler som er så modige å dele deres erfaringer her...Tror virkelig jeg har funnet motivasjon til å ta fatt på den værste motbakken hittil.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77122-om-det-var-noen-som-lurte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Becky.

Velkommen hit!

De første skrittene er alltid de verste. Det er tøft å bearbeide overgrep. Motbakkene kan være lange og bratte, men når du får se utsikten på toppen så forstår du at alt slitet og alle tårene ikke har vært forgjeves. Men veien dit er tung og vanskelig. Men du er tøff, dette klarer du. Og du er ikke alene, vi er alltid her når du trenger litt oppmuntring eller bare noen som lytter.

*klem til deg*

Annonse

becky1365380394

Hei Becky!

Det er litt godt å komme til det punktet at man er klar for å begynne å snakke, men samtidig er det skikkelig tøft!

Ønsker deg lykke til!

Klem fra løken

Vet det blir tøft ja...har brukt det siste året hos en ny psyk, og har ikke sagt stort. bare dratt ut tida med tom prat og gjerne gått etter tjue minutter...å skifte psyk var no dritt. men på mandag skal hun få høre at det er låt i meg også..det har jeg sagt hver gang da...men denne gangen vet jeg det blir annerledes. Trenger ikke være redd for å være alene uten noen som forstår meg etterpå heller...nå har jeg jo alle dere her..heldiggrisen becy:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...