Gå til innhold

NÅ! har jeg sagt det!!


Gjest peeL

Anbefalte innlegg

Har sagt ting til mamma nå (venter litt med pappa, han er ikke så enkel å snakke med om sånne ting. Får greie seg med mamma intil videre)

Det gikk jo bra det. Kjennes ut som om elleve kilo har blitt løftet av meg. Vet ikke helt hvorfor jeg har kvia meg for å fortelle mamma om depresjonene jeg ( det for holde, sf`en holder jeg for meg selv) eller, det har noe med at jeg gjerne vil være superpeeL. Vet at hun ikke finnes, men det er ikke lett å akseptere. Men mamma tok det i allefall fint, hu

Tuuuuuusen masse takk til folk her inne på dol som har sparka meg i ræva! Det trengtes, og det hjalp

Klemmer ra meg :¤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille Lisa

Gratulerer! Syntes du har grunn til å være stolt nå jeg! :-) Ikke sant det føles herlig å få sagt det? Men si meg; hvem er SuperPeel??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Syntes du har grunn til å være stolt nå jeg! :-) Ikke sant det føles herlig å få sagt det? Men si meg; hvem er SuperPeel??

Jo, det føles bra:) veldig bra, faktisk

SuperpeeL... Hun er liksom superutgaven av meg da, den egentlige peeL. Hun er den som får 5 i alle fag på skolen,hun greier å slanke seg (i stedet for å stå på stedet hvil som meg)... Hun fixer liksom ting, hun setter seg ikke ner og griner så ofte som jeg har gjort i det siste. det blir for mye for meg. det er ikke noe SuperpeeL ville ha sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det føles bra:) veldig bra, faktisk

SuperpeeL... Hun er liksom superutgaven av meg da, den egentlige peeL. Hun er den som får 5 i alle fag på skolen,hun greier å slanke seg (i stedet for å stå på stedet hvil som meg)... Hun fixer liksom ting, hun setter seg ikke ner og griner så ofte som jeg har gjort i det siste. det blir for mye for meg. det er ikke noe SuperpeeL ville ha sagt.

du? eg berre leste her og tenkte at...hu derre superpeeL, ho høres ganske kjedelig ut. eg synes at du virker mykje meir ok enn henne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...