Gå til innhold

Dilla med dyr, lektor Per Hafslund, husker du han ? :-)

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Han kom fra Drammen gymnas og var med i TVserien "Dyr på nært hold" lørdager halv åtte før Dagsrevyen i 1970. Han som snakka med en ål, og sang arie med et ekorn med navn Putte III ! Programleder Thoralf Thoresen. Denne serien har satt spor i TV-sinnet, Har du noen inntrykk fra denne eventyrlige mannen ?

Fortsetter under...

Jeg har !!! Helt til jeg så navnet hans i overskriften din nå, så hadde jeg glemt han. Men jeg har svake minner om en bebrillet fyr i dress (!), sendt i svart/hvitt tv.

Men 1970?? Kan det ha vært sendt senere, tror du? Jeg var bare 3 år den gangen, så det virker litt rart å huske det...

Ulv I Faarikaal

Jeg har !!! Helt til jeg så navnet hans i overskriften din nå, så hadde jeg glemt han. Men jeg har svake minner om en bebrillet fyr i dress (!), sendt i svart/hvitt tv.

Men 1970?? Kan det ha vært sendt senere, tror du? Jeg var bare 3 år den gangen, så det virker litt rart å huske det...

Åja mange ganger senere, han fikk mange oppdrag da seerne likte den snåle fyren. Fysikk på roterommet kom senere men ga liksom noe av det samme.

Annonse

Ulv I Faarikaal

....da husker du helt sikkert debatt-programmet "På sparket" også.....hvor de blant annet satt og røykte i studio.....;-)

Ja det er ikke fritt for det, TV gjør inntrykk. Kronprinsessa ble født også, stor glede, men flere bentenkte for arvefølgen.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...