Gå til innhold

Tvunget til å slutte å amme.


Gjest lille meg @

Anbefalte innlegg

Gjest lille meg @

I går var jeg hos psykiateren min, og han er vel egentlig ganske oki. I hvertfall før. Nå vil han at jeg skla slutte med ammingen for at jeg skla begynne på Remeron. Bare fordi jeg inntrømmet at jeg hadde dep. og at jeg ikkeb alltid har det like oki, men jeg har klart meg igjennom disse periodene før.

Kan han gjøre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det synes jeg du skal gjøre - alt tatt i betraktning. Jeg måtte det samme selv, for å bruke medisiner, etter bare 4 uker. Det gikk helt bra, og jeg hadde ok effekt av medisinene. Angrer ikke på det, selv om jeg slet hardt med skyldfølelser fordi jeg ikke klarte å amme p.g.a. psyken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lille meg @

Det synes jeg du skal gjøre - alt tatt i betraktning. Jeg måtte det samme selv, for å bruke medisiner, etter bare 4 uker. Det gikk helt bra, og jeg hadde ok effekt av medisinene. Angrer ikke på det, selv om jeg slet hardt med skyldfølelser fordi jeg ikke klarte å amme p.g.a. psyken.

Hei,og takk.

Vet du, det er så at disse pillene virker , men jeg orker ikke bivirkningene, de er der alle sammen, og tro meg jeg har vært borti en masse piller, og alle gir meg disse drittbivirkningene. Jeg bare orker ikke.

Har etter at jeg skrev innlegget tatt en avgjørelse og det er at det får gå som det går.

Nei kjære deg,det funket for deg, men jeg orker ikke.

Blir sykere av pillene jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,og takk.

Vet du, det er så at disse pillene virker , men jeg orker ikke bivirkningene, de er der alle sammen, og tro meg jeg har vært borti en masse piller, og alle gir meg disse drittbivirkningene. Jeg bare orker ikke.

Har etter at jeg skrev innlegget tatt en avgjørelse og det er at det får gå som det går.

Nei kjære deg,det funket for deg, men jeg orker ikke.

Blir sykere av pillene jeg.

Jeg har all forståelse for at du ikke ønsker å ta piller - sliter selv, og er igjennom en tre ukers krangel med psykiateren min som ville ha meg tilbake på AD. Men alternativet er at det klikker for meg til slutt, og at jeg tar livet av meg. Da er jo ikke valget så vanskelig, med et lite barn... Kanskje er ikke situasjonen så alvorlig for deg - man må jo alltid veie det opp mot hverandre, hvor mye bivirkninger man skal tolerere mot nytten av medisinen.

Nå det er sagt, så finnes det mange alternativer til AD. Kanskje vil du ha tilstrekkelig effekt med Johannesurt? Eller kanskje med akupunktur eller homeopati? Eller Rosèn-terapi? De er alle fine tilleggsbehandlinger, som kan gi nye perspektiver.

Kanskje du faktisk klarer deg gjennom det hele - det virker jo slik. Det blir til syvende og sist opp til deg å vurdere om det er verdt å slite seg gjennom det, uten piller, eller få det litt lettere med medisiner, men å måtte slite med bivirkninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...