Gå til innhold

Grete!

martine1365379969

Anbefalte innlegg

martine1365379969

No har eg endeleg fått psykolog som behandlar!! Det viste seg at eg og venninna mi hadde fått same psykepleier, og då sa ho at sidan eg kom sisst, vard et eg som bytta. Gjett om eg vart glad!! Ville jo aller helst ha psykolog:) Nå har eg og fått lov til å auka medisinane. Går på 40mg med fontex nå. Håper det hjelp betre!!! For første gang er eg blitt tatt på alvor.. I går var første gang ein behandler sa til meg at eg hadde ein alvorleg spiseforstyrrelse.. har alltid fått høyra atd et berre er eit symptom.. så det var litt skremmande...

Går fortsatt på Kirs senteret. Veldig glad for det. Prøver å få kontakt med mine kjensler, men det er knallhardt.. I går fekk eg panikk, ville ikkje, orka ikkje.. det gjer så forbaska vondt!!! Har bygd opp ein mur rundt meg, som er vanskeleg å riva ned... Føler at min kropp er blitt brukt.. utseende er blitt brukt mot meg.. Om du skjøner?? Så det er ei vanskeleg tid no.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77163-grete/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære lille du!

Nå faller ting på plass her, så FLOTT!! Og du skal ha masse skryt for at du har stått på og våget å ta kontakt og bedt om hjelp!! *Stolt av deg!*

Håper samarbeidet med psyken går bra, husk det blir tøft innimellom, det gjelder oss alle. Det viktigste er at du klarer å være ærlig, si ting som de er, ikke pynt på dem eller få det til å høres penere ut enn det virkelig er. Da gjør du deg selv en bjørnetjeneste. Spytt ut, få tingene på bordet, og ta i mot hjelpen du får fra psyken!!

Godklem fra Grete :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77163-grete/#findComment-394770
Del på andre sider

martine1365379969

Kjære lille du!

Nå faller ting på plass her, så FLOTT!! Og du skal ha masse skryt for at du har stått på og våget å ta kontakt og bedt om hjelp!! *Stolt av deg!*

Håper samarbeidet med psyken går bra, husk det blir tøft innimellom, det gjelder oss alle. Det viktigste er at du klarer å være ærlig, si ting som de er, ikke pynt på dem eller få det til å høres penere ut enn det virkelig er. Da gjør du deg selv en bjørnetjeneste. Spytt ut, få tingene på bordet, og ta i mot hjelpen du får fra psyken!!

Godklem fra Grete :-)

Takk!! Føler meg ikkje så tøff.. pga eg ikkje våger å møta kjenslene mine fra det som har skjedd i fortida.. men eg håper det kjem, at eg klarer å riva ned muren!! For det er for vondt å unngå.. for vondt å eta men så mykje enklare å la ver.. men eg veit; det er ein lag prosess og tøff prosess.. andre har klart det, så kvifor skal ikkje eg?? Sjølv om det aldri er så mørkt.. Men takk for at du svarer! Set kjempepris på det:)

*klem* frå

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77163-grete/#findComment-397077
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...