Gå til innhold

Molli! :-) I natt var jeg hjemme hos deg og din mann!

Anbefalte innlegg

Ja,- vi fikk lov, min familie og jeg å komme til dere på middag. Og det var din mann som laget den. Han var veldig flink til å steke kjøttedeig, -har aldri sett noen få den så firnkornet! Så blandet han den med masse godt - og så fik vi toast til - med Pesto - men vi måtte sitte ute på en veranda som hadde steinheller....et lite hvitt bord.

Dere hadde 2 barn, Daniel - og ei lita jente som jeg har glemt navnet på *s* Dere hadde også en svær hund, som jeg IKKE var redd for.

Det var sommer - og innmari hyggelig.

Hils mannen din og si at han lager god mat! :-)

Fortsetter under...

Nei - mannen til Molli gjør! :)

Og jeg hadde Lionn og flisa på besøk.

Var ganske artig , men dere var dverger ;o)

Dere kom på besøk for å få hjelp til å henge opp noen plakater ...som dere selvsagt ikke klarte å fikse selv pga høyden ....

Så det er ikke bare meg som har dolere i drømmene...puh...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...