Gå til innhold

Han som tok min jomfrudom...

Anbefalte innlegg

Gjest ikkejomfru

Hei, jeg håper på innspill på denne situasjonen som har oppstått rundt meg nå.

Jeg er en jente på 25. For ti år siden mistet jeg min jomfrudom på en fest. Han som tok den var en fyr som jeg ikke likte i det hele tatt, foranledningen for det som hendte er ganske komplisert og jeg vil ikke komme for mye inn på det. Men etter mye om og men havnet vi iallefall i sengen, jeg var livredd og ganske uvillig men gav ikke beskjed om det. Samleiet var (selvsagt) veldig smertefullt og etterspillet var enda verre: Han fortalte hele skolen om det mandagen etterpå og jeg fikk hore-stempel på meg. (Han ble selvsagt helt. Rart det der...)

Uansett, poenget er at han oppførte seg som en dritt i ettertid, men burde han også ha skjønt det under selve samleiet, eller forut? Jeg gav som sagt ikke skikkelig beskjed fordi det av ymse grunner (en annen fyr involvert) gikk så langt før jeg skjønte at det var sent til å stoppe. Da turde jeg rett og slett ikke si ifra, var redd for at han ville bli sint. Han var ganske voldelig i den tiden.

Grunnen til at dette kommer opp er fordi noen i vennegjengen min har tatt opp igjen kontakten med ham. De vet ingenting om det som hendte mellom oss. Ifølge dem er han kjempergei, men jeg klarer ikke å la være å mislike ham. En ting er at han kanskje skulle ha lagt merke til min uvilje under det som skjedde, en annen ting er hans oppførsel i ettertid. Eller er det bare det man kan forvente av en kåt 15-år gammel gutt?

Bør jeg gi ham en ny sjanse? Jeg kan uansett ikke unngå ham helt, selv om det var ganske rart da vi traff hverandre for første gang siden episoden, i går...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/77215-han-som-tok-min-jomfrudom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man bør la slikt gammelt grums høre fortiden til. Du er sikekrt også forandret siden den gang. Den første gang er ikke noen "højdare" uansett, eller? :)

La han få en sjanse, du, - men om du en gang får han på tomanshånd, -så kan du jo forsiktig fortelle han at du håper han har forandret seg siden den gang..... og se hva han svarer på det!

Etter å ha vært på endel klasse-gjenforeninger - så har jeg sett at vi alle har veldig forskjellig oppfatning om tiden på skolen.

Man bør la slikt gammelt grums høre fortiden til. Du er sikekrt også forandret siden den gang. Den første gang er ikke noen "højdare" uansett, eller? :)

La han få en sjanse, du, - men om du en gang får han på tomanshånd, -så kan du jo forsiktig fortelle han at du håper han har forandret seg siden den gang..... og se hva han svarer på det!

Etter å ha vært på endel klasse-gjenforeninger - så har jeg sett at vi alle har veldig forskjellig oppfatning om tiden på skolen.

Tror dessverre ikke man kan forvente for mye av en kåt 15 årig gutt, med mindre foreldrene har tatt en alvorsprat om saker og ting. Så det er ikke sikkert han oppfattet det så sterkt som det du gjør.

Men din opplevelse av dette er viktig. Jeg vet ikke om det gagner å si noe om dette, men hvis du føler det så må du jo gjøre det.

Tror dessverre ikke man kan forvente for mye av en kåt 15 årig gutt, med mindre foreldrene har tatt en alvorsprat om saker og ting. Så det er ikke sikkert han oppfattet det så sterkt som det du gjør.

Men din opplevelse av dette er viktig. Jeg vet ikke om det gagner å si noe om dette, men hvis du føler det så må du jo gjøre det.

første gang for gutta er sikkert HELT anderledes enn for jentene.

Jeg kan tenke meg, at om man "har seg" første gang med en tilfeldig person, så blir det negativt for jenta - men ikke nødvendigvis for gutten....:-)

Det hjelper nok MYE for jenta å være dønn forelsket! *s*

Uff! Jeg har ikke godt av å høre slike historier! Blir bare enda større gutte/mannshater enn hva jeg allerede er. Hadde aldri tillgitt idioten om det så var for 30 år siden jeg! Dette er noe bare vi jenter kan forstå. En slik episode gjør veeeldig mye med selvfølelsen vår i lang tid etterpå. Særlig i den alderen du var i! Dersom du i det hele tatt vurderer å tillgi ham bør du i såfall ha en ordentlig oppvask med ham først. Snakke om det som skjedde og hva det gjorde med deg. På denne måten vil du finne ut om han har forandret seg. Utifra denne samtalen kan du vurdere om du evt. vil gi ham en ny sjanse!!

PS: Ville fortalt om episoden til vennene dine. Er de gode venner, vil dere kanskje sammen finne en løsning på problemet.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...