birdie Skrevet 16. oktober 2002 Skrevet 16. oktober 2002 For dere som ikke allerede har fått den via mail: http://www.immortal3d.com/Animations/animation.html (dansesteg å dø for! *flire*) 0 Siter
Nyco Skrevet 16. oktober 2002 Skrevet 16. oktober 2002 Faen! den bare stopper og står og hakker! Ere fornoe gæli her nå da?? 0 Siter
Gjest saara Skrevet 16. oktober 2002 Skrevet 16. oktober 2002 Faen! den bare stopper og står og hakker! Ere fornoe gæli her nå da?? Er slik til meg å... Kanskje den skal være slik.. 0 Siter
Elis31 Skrevet 16. oktober 2002 Skrevet 16. oktober 2002 Er slik til meg å... Kanskje den skal være slik.. Velg laveste overføringshastighet, går ikke det så er pc-en deres for treeeeeeeeeeeeeeeeig.....; ) 0 Siter
birdie Skrevet 16. oktober 2002 Forfatter Skrevet 16. oktober 2002 Faen! den bare stopper og står og hakker! Ere fornoe gæli her nå da?? Høyreklikk på linken til videosnutten (inne på sida) og lagre først! Da slipper du buffring underveis. Jeg har fått ADSL, så jeg lagret den største fila på null og niks!! *danse litt sammen med musa* 0 Siter
Gjest saara Skrevet 16. oktober 2002 Skrevet 16. oktober 2002 Velg laveste overføringshastighet, går ikke det så er pc-en deres for treeeeeeeeeeeeeeeeig.....; ) Neida itjnå e trægt her... ;-) 0 Siter
Nyco Skrevet 17. oktober 2002 Skrevet 17. oktober 2002 Høyreklikk på linken til videosnutten (inne på sida) og lagre først! Da slipper du buffring underveis. Jeg har fått ADSL, så jeg lagret den største fila på null og niks!! *danse litt sammen med musa* *ROLF* *øve forran speilet* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.